|
Sælges: Ipod Touch 16GB 2g |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kamikazekid8 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-August-2012 kl. 18:18 |
Hej Recordere
Har efter noget oprydning bestemt mig for at sælge denne Ipod Touch, da jeg ikke får den brugt mere.. Har været brugt primært inden jeg fik iphone til at hoppe på Wifi, og som kalender og musik og video afspiller.. Har brugs ridser på bagsiden og en lille ridse foran, man ikke ser.. har haft beskyttelsesfilm på foran.. HBO 450 kr. (fragt betales af køber) (sender gladeligt billeder af den til mail, da jeg ikke lige kan lure hvordan man gør herinde) Mvh Casper Jensen |
|
![]() |
|
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
450 er budt herfra
![]() |
|
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
|
![]() |
|
PlasmaOskar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2006 Status: Offline Point: 208 |
500 kr - hvor kan den hentes ?
|
|
![]() |
|
Kamikazekid8 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
i Roskilde :) skriv hvis jeg skal sende billeder .. lader den køre til imorgen kl 20..
|
|
![]() |
|
Hvis du stadig vil have den er den din PlasmaOscar
|
|
![]() |
|
Solgt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |