|
Trådløse ledninger? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kermode ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2008 Status: Offline Point: 221 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-August-2012 kl. 01:23 |
Jeg skal forbinde med TV out til computer line in. En ledning med 2 phone i den ene ende og et jack stick i den anden ende virker fint - men - der er jo end ledning hen over gulvet.
Kan man lave det trådløst på en eller anden måde? |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke med denne type kabelforbindelse.
Men skriv hvad du vil opnå. Så er der måske en anden løsning.. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Kermode ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2008 Status: Offline Point: 221 |
Jeg vil opnå at lyden som kommer ud af TV'et kommer ind i Computeren, hvor det kan mikses med de lyde computeren laver for så at ende i mine hovedtelefoner. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19651 |
Find et af de her "trådløs overførsel af scart stik"sæt som man kan købe rundt omkring. Det er ikke verdens bedste, men de er heller ikke så dyre.
Alternativt, så træk et langt kabel rundt lang væggen. Klaus |
|
![]() |
|
TV'et står midt i rummet, så jo færre kabler jo bedre :) |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19651 |
Du skal alligevel have både strøm og antenne frem til tv. Et signalkabel mere gør ingen forskel, slet ikke hvis du køber en kabelstrømpe og trækker den ud over.
Klaus |
|
![]() |
|
Nu skal jeg nok bestemme hvad der gør en forskel for mig. Og jo, jeg har en grotesk sort ledning over tæppet nu, og det er et problem.
Men der er åbenbar ingen nemme løsninger. |
|
![]() |
|
Jeg vil ikke bestemme, jeg give blot gode råd, baseret på 25 års erfaring med lyd og billede.
http://www.av-cables.dk/traadloes-video/hq-video-24-ghz-traadloest-avsystem-933.html Klaus |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Du skriver mikses med de lyde computeren laver.
Så blander du jo TV lyden med en anden kilde. Hvad opnår du med det? Man kunne også overveje et par trådløse hovedtelefoner som denne: Du kan sagtens finde en billigere model. Og som Klaus rigtigt skriver er dette et forum hvor vi prøver at hjælpe og ikke bestemme.
|
|
![]() |
|
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Der findes løsninger, som kan gøre det direkte. En dyr udgave er fx. denne her. Optisk fra tv til sender, og optisk eller analog fra modtager til PC.
|
|
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |