|
photoshop for almindelige mennesker |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6487 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-August-2012 kl. 14:42 |
|
hejsa, har for nogle år siden været helt bidt af en grafiker og har brugt photoshop meget... Nu vil min mor super gerne rode med billeder med beskæring retouchering og lave lidt sjov og balladae med indbydelse og billeder, kender i et godt program, det skal kunne en del, men ikke være proffesionelt..
picasa har hun prøvet det var no go, og nu låner hun om, en uge photoshop af mig, så kan hun rode lidt med det.... men kom glad hvis i kender et godt program til sådanne ting
|
||
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
||
Deaster
Bruger Oprettet: 29-Maj-2006 Status: Offline Point: 150 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Photoshop Elements.
|
||
strandvasker
Guld medlem Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2404 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er glad for Irfanview til mine billeder, det kan det jeg oftest har brug for uden at være voldsomt kompliceret. Det er kanon til ting som at rette billeder op til vandret, beskære og nusse lidt om farverne, sådan 5 minutters efterbehandling af et billede for at gøre det lidt lækkert. Hvis du vil redigere bumsen på næsen væk skal du have fat i et der er mere avanceret.
|
||
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er jo også allerede noget billedbehandling installeret, hvis der køres Windows 7. Windows Live Photogallery. Her kan bumsen fjernes... Ellers er der det gratis Photofiltre 6.5.3. Kører hun XP, så er der i Works 6-pakken, (eller nyere) Microsoft Digital Image Standard Edition Editor. Her kan der virkelig leges vildt med billederne! Se bare her: http://www.freewebsite-service.com/mnn/Galleri+Pop+Art.php
|
||
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad Photoshop, Photoshop elements og Lightroom angår så husk at man på Adobes hjemmeside kan downloade programmerne og gratis prøve dem af i en måned.
|
||
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19551 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
GIMP. Photoshop "kopiprogram", hvis man ikke har råd til Photoshop. Har selv en ældre version Photoshop (7.0) herhjemme som jeg købte for _mange_ år siden, men på firmacomputeren kan jeg ikke få det (det koster jo penge sådan noget), så der bruger jeg GIMP. Klaus |
||
bruger udmeldt 23
Funktioner
Tak(0)
|
|
JEG har prøvet Gimp. Det både virker, og ikke virker. nogle gange kunne jeg åbne billeder med programmet. Andre gange ikke. og så skulle jeg åbne programmet, og så åbne billederne herfra. Onlineregistreringen duede heller ikke de første gange, og til sidst virkede skidtet slet ikke. Så røg programmet UD. Så skal der laves det helt vilde, som I nu sikkert har set på min hjemmeside, så hedder det for mig, Microsoft Digital Standard Edition Editor på mit gamle XP-hakkebrædt. Alm. billedbehandling foregår så på Photofiltre.
|
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6668 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg vil også sige Photoshop Elements. Det kan stort set det samme som Photoshop bortset fra CMYK og Clipping Path, og det har amatører alligevel ikke brug for.
Men mange af de nye funktioner bliver prøvet af i Elements, før de kommer i den rigtige Photoshop. Installer hellere prøveversionen, i stedet for din Photoshop. Ellers er der Lightroom, men det er måske for avanceret.
Redigeret af Brixen - 06-August-2012 kl. 18:04 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
McNiklas
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg bruger selv pixelmator.. men ved ikke om det kun er til mac?
|
||
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6487 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tror jeg lader hende prøve elements....
Fantastisk med al den respons. Elsker recordere |
||
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
||
bruger udmeldt 23
Funktioner
Tak(0)
|
|
For mig at se, ER det kun for MAC: http://support.pixelmator.com/faq
Redigeret af turbo2 - 06-August-2012 kl. 18:42 |
||
McNiklas
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det ser sådan ud! Det er eller et godt program
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |