|
Sælges: Ipod Touch 16GB 2g |
Besvar |
Forfatter | |
Kamikazekid8
Bruger Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-August-2012 kl. 18:18 |
Hej Recordere
Har efter noget oprydning bestemt mig for at sælge denne Ipod Touch, da jeg ikke får den brugt mere.. Har været brugt primært inden jeg fik iphone til at hoppe på Wifi, og som kalender og musik og video afspiller.. Har brugs ridser på bagsiden og en lille ridse foran, man ikke ser.. har haft beskyttelsesfilm på foran.. HBO 450 kr. (fragt betales af køber) (sender gladeligt billeder af den til mail, da jeg ikke lige kan lure hvordan man gør herinde) Mvh Casper Jensen |
|
ClausJ
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
Funktioner
Tak(0)
|
450 er budt herfra
|
|
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
|
PlasmaOskar
Bruger Oprettet: 16-Marts-2006 Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
500 kr - hvor kan den hentes ?
|
|
Kamikazekid8
Funktioner
Tak(0)
|
i Roskilde :) skriv hvis jeg skal sende billeder .. lader den køre til imorgen kl 20..
|
|
Kamikazekid8
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du stadig vil have den er den din PlasmaOscar
|
|
Kamikazekid8
Funktioner
Tak(0)
|
Solgt
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |