recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Xbox 360 4 GB?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Xbox 360 4 GB?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Online
Point: 6250
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Xbox 360 4 GB?
    Sendt: 08-August-2012 kl. 12:57
Er det kun hvis man downloader meget, at harddisken skal være på 250 GB?
Er 4 GB nok til savegames?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
eag1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Januar-2009
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eag1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2012 kl. 13:03
har ikke styr på hvor meget save-games fylder, men en anden fordel ved en større harddisk er at du kan installere de spil du har på xboxen. Du skal dog stadig have original spillet i drevet, men load-tiderne bliver øget så du ikke skal vente så længe. 
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2012 kl. 13:18
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Min bror som arbejder i branchen, siger at en 4GB XBOX, mest er ment som gimmick, der er god til at streame på og spille online. Han anbefaler altid, at det skal være en med større harddisk. Da han siger man hurtigt løber ind i plads problemer.

Men jeg ved intet om det selv, da vi aldrig herhjemme har haft en XBOX
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2012 kl. 14:27
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Xbox har den fantastisk egenskab at man kan lægge sine spil ind på harddisken, og derved sare en masse loadingtider. Du selvsagt ikke langt med 4 GB så.

Jeg ville helt sikkert ikke gå under 120 gb, hvis jeg var dig.
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2012 kl. 07:59
Som det er nævnt, så er 4GB ikke nok hvis man spiller en masse. Udover fordelen med hurtigere loadtider, så undgår man samtidig også en del af "larmen" fra spil-disken, der sidder og snurrer konstant, hver gang der skal loades fra den, mens man spiller.
Derudover så kan man heller ikke ha' ret mange demoer liggende, før der er pladsmangel.
Så snup en med 250GB !
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
Baune Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Baune Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2012 kl. 19:57
Købte selv en brugt 4Gb, og blev hurtigt træt af ikke at kunne downloade demo'er. 
Ikke unormalt at de fylder flere GB.

Jeg købte en 250GB fra Redcoon der var lige til at stoppe i uden værktøj.
Vil aldrig vælge uden større disk igen.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu