recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sælges LCD Sony KDL-46X3000, tidligere topmodel.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sælges LCD Sony KDL-46X3000, tidligere topmodel.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
simon_r Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér simon_r Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sælges LCD Sony KDL-46X3000, tidligere topmodel.
    Sendt: 08-August-2012 kl. 00:26
Hej alle,
Har valgt at sætte mit Sony KDL-46X3000 til salg (Sony's tidligere topmodel) da jeg har været så heldig at vinde et TV gennem mit job.

Tv'et fremstår som nyt og har været særdeles tilfreds med det.
Har selvfølgelig alle tunere indbygget til SD og HD og et fremragende billede både ved SD og HD og generelt bare et lækkert tv der også ser godt ud i stuen rent designmæssigt.
Har stået i ikke ryger hjem.

Sælges til en fair pris, så "byd" og lad os tage den derfra Smile

Nypris 25000 kr., købt ved Sony Center Lyngby, så ingen parallelimport.

Kvittering haves.
Med pris tænker jeg ca. 8000 kr., hvad siger i? Smile

Redigeret af simon_r - 08-August-2012 kl. 00:27
Til top
DragonXD Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-August-2012
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DragonXD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2012 kl. 00:56
Uha, lige hvad jeg er på udkig efter faktisk! Inden jeg byder må jeg hellere lige høre, hvor herligheden befinder sig henne? Bor nemlig i Aalborg, så ville være ked af at skulle helt til Lyngby :)
Til top
simon_r Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér simon_r Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2012 kl. 10:50
Hej DragonXD, den befinder sig i København men mon ikke vi kan finde en løsning? Smile
Til top
simon_r Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér simon_r Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2012 kl. 11:43
og billede kan sendes til email hvis det er? Smile
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DragonXD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2012 kl. 13:40
Nåh oka :( ah må sku springe over så, da jeg har det bedst med at se og "prøve" det jeg køber :)
Til top
simon_r Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér simon_r Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2012 kl. 15:11
Det er helt forståeligt Smile
Du kender ikke en herover der på vegne af dig kan komme forbi og se på det?
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DragonXD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2012 kl. 15:26
Desværre ikke Unhappy.. og det pisse ærgerligt, for tv'et kunne virkelig godt have haft interesse. Men må springe over.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu