|
Begrænsning af underskrifter på indlæg |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-August-2012 kl. 21:17 |
|
Findes der en funktion jeg ikke har opdaget endnu, hvor man kan fravælge visning af folks underskrifter på deres indlæg?
Jeg er ved at være godt træt af folk som sætter kæmpe billeder ind eller har 10 linier tekst, hvor de beskriver alt fra deres nyeste pacemaker til sønnens ipod nano. Nogle gange er der endda særskilt scrollbar på underskrifterne, fordi de er så lange. Det er meget forstyrrende læsning og bidrager ofter til at et indlæg fylder 1/3 del mere end det burde. |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hva' med din egen Avatar. Den er vist heller ikke helt reglementeret
|
||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Min avatar gør da ikke at indlægget fylder mere
|
||
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den funktion hedder "læs-forum-på-iPad". Så slipper du for alt. Inkl. knappen citér.
|
||
Cyberguyen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så ville jeg jo ikke kunne svare dig tilbage med citat og fortælle dig at det var en dårlig idé, hvis knappen var væk...
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Animerede avatars burde også forbydes.
|
||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Funktionen findes, men vist ikke på denne side. Andre fora har mulighed for at fravælge visning af både signaturer og avatars, og det ville være en fin idé hvis man kunne det her.
|
||
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og mine indlæg er franu af, totalt afpillet - både signatut OG den roterende måne, som egentligt er Recorderes egen, er væk. Så tilfredse?
Redigeret af turbo2 - 09-August-2012 kl. 06:49 |
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er de ikke det? Jeg synes, at jeg har set det et sted.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Cyberguyen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Whatever - jeg fjerner gerne min animerede avatar, hvis det bliver muligt at fjerne signaturen, eller begrænse den til 5 linier og ingen billeder.
Desuden er der animerede avatars imellem de standarder man kan vælge...
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |