recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Epson tw3200 med Harmony One.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Epson tw3200 med Harmony One.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Viktor Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Maj-2006
Status: Offline
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Viktor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Epson tw3200 med Harmony One.
    Sendt: 09-August-2012 kl. 11:01
Hej

Jeg var en smut i Elgiganten igår og fik tilbudt epson tw3200 til 6999 kr. Jeg er blever fristet men håber i kan hjælpe med et par spørgsmål:

1) Nogen der ved om Epson tw3200 vil fungere med Logitech Harmony One fjernbetjening?

2) Kan man få en IR extender til epson tw3200 så man kan føre IR modtageren frem til sit lærred?

3) Der er 12v trigger funktion på lærred og epson tw3200. Vil man vha. den kunne få liv i projektoren når lærredet aktiveres?

/Viktor
Til top
tvkartoffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juni-2009
Sted: Denmark
Point: 1998
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tvkartoffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2012 kl. 11:36
1. Pas

2. Der er ikke nogen port til IR extender, så det må blive et nej. Tw3200s IRsensor er rigeligt følsom til at man bare peger remoten mod skærmen, så der er ikke meget bohov for den.

3. Nej det er omvendt. Man kan få lærredet til at køre ned når man tænder projektoren.

MVH
Til top
Viktor Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Maj-2006
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Viktor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2012 kl. 16:41
Tak for dit svar.

Jeg fik handlet i elgiganten EpsonTW 3200 + 84" Elite screen, forøvrigt med en rigtig kompetent medarbejder det vidste en del om projektorer.

1) Epson virker fint med Harmony One.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu