recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skærm skifter farve
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skærm skifter farve

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Skærm skifter farve
    Sendt: 09-August-2012 kl. 12:12
Hej,

Når jeg på min MacBook Pro åbner iPhoto så skifter min skærm farve. Den får sådan et blåligt skær og meget lys. Lukker jeg så iPhoto ned igen, så ændrer skærmen sig også tilbage til normal igen. Det har jeg aldrig oplevet før med Lion, men det sker under Mountain Lion?

Er der en forklaring til dette?
          
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2012 kl. 12:20
Mystisk. Mon skærmen skifter farveprofil?
Du kan se det i Systemindstillinger / Skærm - fanen Farve.
Min skifter ikke udseende, men jeg har også valgt en profil selv, dfa skærmen er kalibreret.

Venlig hilsen
KB
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2012 kl. 12:40
Det ser ikke ud til at skærmen skifter farveprofil. Den bliver stående på den der LCD-farveskærm.

Det var da underligt. Hvis jeg nu lukker iPhoto og vælger den profil der hedder sRBG IEC61966-2.1 så minder det om de farver jeg får når jeg åbner iPhoto. Men den vælger ikke den profil, den bliver som sagt stående på LCD-farveskærm.

EDIT:

Okay nu bliver det underligt. Jeg satte så mit strømkabel til Mac'en og så forsvandt problemet? Der er åbenbart en lille ting der lige trickede skærmen der?

Redigeret af ladiesman217 - 09-August-2012 kl. 13:14
          
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sickchild Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2012 kl. 13:42
ved godt dette er et lidt ældre indlæg. men ville høre om du stadig har problemer? jeg har også problemet og har fundet ud af det sker hver gang computeren skifter over til det store grafikkort. ved bare ikke om det er software fejl eller det er hardware fejl.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu