|
Ingen dediceret grafik |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Assers ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2012 Sted: aalborg Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-August-2012 kl. 13:59 |
Hej alle.
Jeg har et hurtigt spørgsmål, jeg har en Packard Bell TS11-HR / PSWS0 men når jeg går ind på "can i run it" - http://www.systemrequirementslab.com for at tjekke om jeg kan køre f.eks. crysis 2 siger den jeg ikke kan fordi jeg ikke har noget dediceret ram grafik.. Den kan ikke engang finde mit grafikkort? Når jeg så downloader CPUID CPU-Z står der af jeg har mit grafik kort Intel(R) HD Graphhics 3000 med 1845 mbytes (har 2gb) og når jeg opdater mit videokort via windows står der jeg har opdateret det.. Håber nogle af jer it-guder kan hjælpe mig ^^ Her er et billed hvis i er i tvivl hvad jeg snakker om :)
http://www.gratisimage.dk/image-7516_501E5F87.jpg Forsat god søndag ! ![]() |
|
![]() |
|
londahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2009 Sted: Lolland,Danmark Status: Offline Point: 139 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
HD3000 er et "grafikkort" der er indbygget i selve processoren i din computer.
Det deler ram med resten af din computer og er væsentligt langsommere end et dedikeret grafikkort vil være. Du kan læse mere om forskellen her HD3000 hører under kategorien Integrated graphics solutions
Redigeret af londahl - 05-August-2012 kl. 14:43 |
|
![]() |
|
Assers ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2012 Sted: aalborg Status: Offline Point: 11 |
Men der plejer at skrive hvormeget ram jeg har derinde, så ved du hvorfor jeg ikke har noget? :)
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Du skal normalt ind i BIOS og indstille hvor meget ram der stilles til rådighed for grafik.
Måske skal du update din BIOS til en nyere version, men har du ikke prøvet det før eller ved du ikke hvordan man arbejder i BIOS så hold dig fra det. HD3000 er intel baseret så hent de sidste nye drivere på deres hjemmeside og ikke på fabrikantens Men HD3000 er ikke det bedste spil grafikkort
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
NB. kommer også an på hvilken CPU den har
|
|
![]() |
|
Nej ved godt det ikke er nogle gamer computer ;) Tog os bar Crysis som et eksempel ^^ spiller kun css og diablo på den her og det trækker den fint :b
Men ved i så om det betyder jeg kan bruge det grafik eller skal jeg rette det i bios? :) |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4057 |
Har den ikke nVidia kort i også med optimus systemet?
|
|
![]() |
|
Når jeg går ind uder graphis i CPU-Z viser den også et nvidia kort men jeg kan ikke finde nogle oplysninger om det :(
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4057 |
Den har o
To grafik kort, hvor den bruger nVidia til spil og grafisk krævende programmer. Så men jeg mener den har min 520 modellen af nVidia, så prøv og kig på spillets krag i stedet. For Intels kan godt spiller browseren et puds. Prøvet det med den sidste nye NFS hvis den på nettet sagde. Den ikke kunne kører det på min computer lommen kører super |
|
![]() |
|
Den lagger bare en del, er der nogle af jer der kender nogle gode gratiseprogrammer der kan tjekke ens computer efter om man mangler noget? drivers? om den er brændt af? eller noget? :)
|
|
![]() |
|
FPP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2010 Status: Offline Point: 284 |
Er du sikker på at den også har et Nvidia kort? Jeg kan ikke lige google mig til din model, men dem jeg finder har udelukkende det "onboard" Intel HD Graphics, der ikke lever op til kravet om dedikeret ram da det "låner" af dine almindelige ram.
|
|
![]() |
|
Da jeg købte den stod der 2 gb dedikeret grafik :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |