|
Valg af TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
blittrup ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-August-2012 kl. 23:08 |
![]() ![]() Jeg har søge på forummet, for at finde indlæg som kunne besvare mit spørgsmål. Jeg står og er ved at bygge nyt hus. Jeg har forsøgt at tænke mest muligt ind i udformningen af vores stue. Vi har valgt at indbygge alle højtalere i huset, dvs. Fronthøjtaler og centerhøjtaler bliver - CWM - LCR7 fra Hifiklubben ![]() Baghøjtaler bliver - CCM683 fra Hifiklubben. Der bliver på sigt også monteret en subwoofer. Nu står jeg så og aner ikke hvilket TV jeg skal vælge. Eftersom vi har forsøgt at gøre stuen så "neutral" som overhovedet muligt, ved at fjerne store "skrummel" højtalere, så ønsker vi jo også et flot møbel af TV, som ikke er specielt dybt. ![]() Jeg har tidligere været tilhænger af LED fra Samsung, og har 2 stk. i 40", men eftersom stuen sagtens kan "bære" et TV på +50", så ved jeg ikke hvad valget skal falde på, og om jeg evt. skal forsøge mig med et plasma, når vi er oppe i 50-60". Jeg har et budget som ligger omkring 10-12.000 kr. Jeg håber på mange tilbagemeldinger. ![]() ![]() Venlig hilsen Christian
|
|
![]() |
|
blittrup ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Glemte at skrive at TV'et skal benyttes med Yousee og at det gerne må kunne optage på harddisk/USB
|
|
Med Venlig Hilsen
Christian |
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1046 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor ikke indbygge TV'et også?
Så har du ikke nødig at gå på kompromis med billedkvaliteten, blot fordi det skal være så tyndt og "diskret" som muligt. Og skal det være rigtig diskret - det er en 50-60" stort sort flade på et slukket TV jo alligevel aldrig - så gem det bag en motoriseret låge eller nede i et skab med et TV-hejs. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |