recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YouSee boks langsom til kanalskifte
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

YouSee boks langsom til kanalskifte

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ManU_4ever Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ManU_4ever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: YouSee boks langsom til kanalskifte
    Sendt: 10-August-2012 kl. 22:27
Jeg syntes ofte jeg oplever at min Samsung boks fra YouSee er umådelig langsom om at skifte kanal.

Nogen med samme samme problemer eller en løsning på problemet?
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2012 kl. 00:25
Samme problem her - kanalskifte tager nogen gange op til 1 minut
Sindsygt irriterende
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2012 kl. 00:31

Det kan hjælpe at boote boksen, dvs. sluk/tænd knappen bagpå...

mvh Christian
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2012 kl. 01:42
jeg har prøvet at boote den et utal af gange, og formatteret harddisken et utal af gange, det hjælper ikke.
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
ManU_4ever Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ManU_4ever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2012 kl. 06:48
Hvilken softwareversion er i på?

Min er 2.096.
Til top
Shumway Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Oktober-2003
Point: 360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Shumway Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2012 kl. 08:39
Det samme her. Nogle gange (ofte) kan der gå meget lang tid. Nok ikke et minut i mit tilfælde, men ihvertfald 20-30 sekunder.
Det var noget, der blev introduceret sammen med software 2.096 for mit vedkommende, sammen med en masse andre fejl.

Min boks fryser feks. næsten hver gang at den skal starte en timet optagelse fra 3+HD fra standby, blæser kører konstant i standby, playback af optagelser hakker en del, og jeg kan blive ved.
Formatering, reset mv. hjælper ingenting. Det er og bliver bare en skodboks, og hver gang Yousee kommer med en opdatering, introducerer de nye fejl.
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Point: 1130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2012 kl. 09:27
Min kører fint men kan godt være 10 sekunder om det, hvilket virker som en evighed når man bare venter med sort skærm. Det virker som om det er en HD kanal den har svært ved at fange...
Bllæseren kører altid men genere mig ikke...
klag til yousee.
Til top
slate Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-August-2007
Sted: Struer, Denmark
Point: 589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slate Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2012 kl. 09:44
Har 3106 varianten og der blev det så slemt at jeg endte med at lave en reset på den for 2 uger siden; der har ikke været noget siden.
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500

Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo

DVD:124, RØD:141, BLÅ:107
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2012 kl. 10:19
Jeg laver en genstart ca hver 14 dag. På den måde er den næsten altid "kvik"

Går jeg over 14 dages tid bliver den sløv som beskrevet.

Yousee har aldrig fået løst alle problemerne med denne boks, og vi kan kun håbe på ny og bedre.
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2012 kl. 10:26
Genstarter også min ind imellem som Hansie gør, ellers oplever jeg sjældent problemer med den.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2012 kl. 01:27
Nogle gange kan boksen skabe sig, hvis internet-forbindelsen ikke er iorden, hvis fx man har skiftet trådløst netværk eller lign.
Der er et menupunkt hvor man kan checke boksen, Test af indstillinger, prøv dette, ellers har jeg ikke lige nogle bud.
mvh Christian
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu