|
YouSee boks langsom til kanalskifte |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ManU_4ever ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-August-2012 kl. 22:27 |
Jeg syntes ofte jeg oplever at min Samsung boks fra YouSee er umådelig langsom om at skifte kanal.
Nogen med samme samme problemer eller en løsning på problemet?
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme problem her - kanalskifte tager nogen gange op til 1 minut
Sindsygt irriterende |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
Det kan hjælpe at boote boksen, dvs. sluk/tænd knappen bagpå... |
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
jeg har prøvet at boote den et utal af gange, og formatteret harddisken et utal af gange, det hjælper ikke.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
ManU_4ever ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
Hvilken softwareversion er i på?
Min er 2.096.
|
|
![]() |
|
Shumway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 360 |
Det samme her. Nogle gange (ofte) kan der gå meget lang tid. Nok ikke et minut i mit tilfælde, men ihvertfald 20-30 sekunder.
Det var noget, der blev introduceret sammen med software 2.096 for mit vedkommende, sammen med en masse andre fejl. Min boks fryser feks. næsten hver gang at den skal starte en timet optagelse fra 3+HD fra standby, blæser kører konstant i standby, playback af optagelser hakker en del, og jeg kan blive ved. Formatering, reset mv. hjælper ingenting. Det er og bliver bare en skodboks, og hver gang Yousee kommer med en opdatering, introducerer de nye fejl. |
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
Min kører fint men kan godt være 10 sekunder om det, hvilket virker som en evighed når man bare venter med sort skærm. Det virker som om det er en HD kanal den har svært ved at fange...
Bllæseren kører altid men genere mig ikke... klag til yousee.
|
|
![]() |
|
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
Har 3106 varianten og der blev det så slemt at jeg endte med at lave en reset på den for 2 uger siden; der har ikke været noget siden.
|
|
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
Jeg laver en genstart ca hver 14 dag. På den måde er den næsten altid "kvik"
Går jeg over 14 dages tid bliver den sløv som beskrevet. Yousee har aldrig fået løst alle problemerne med denne boks, og vi kan kun håbe på ny og bedre. |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Genstarter også min ind imellem som Hansie gør, ellers oplever jeg sjældent problemer med den.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
Nogle gange kan boksen skabe sig, hvis internet-forbindelsen ikke er iorden, hvis fx man har skiftet trådløst netværk eller lign.
Der er et menupunkt hvor man kan checke boksen, Test af indstillinger, prøv dette, ellers har jeg ikke lige nogle bud.
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |