|
ATV, US iTunes & deling i hjemmet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
orm08 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-August-2012 kl. 09:07 |
Har 2 ATV (ikke jailbreak) med tilhørende US iTunes sccount til leje af film og NetFlix.
Derudover har vi 3 iPhones med hver sin Danske account, en iPad på min DK account og en Synology DS212+ NAS Nu til spørgsmålet: kan man opsætte deling i hjemmet som fungerer både med DK og US iTunes accounts, og i givet fald skal man så brugen US accounten eller en af de danske som account til Deling i hjemmet ? Hvem har erfaringer med det ? |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kører med min danske til Deling i hjemmet og kun min US til leje af film.
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Dette er på ATV2. De andre iOS enheder i hjemmet kører videre på deres egne DK konti.
|
|
![]() |
|
orm08 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 237 |
Jeg skal lige være helt sikker, har du også sat din ATV2 op til deling med den danske konto ?
Eller bruger du deling i hjemmet med "de danske enheder" ? |
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
Det er vist underordnet, hvilken konto der benyttes til deling i hjemmet - blot alle enheder benytter den samme
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |