|
PV1D eller Beolab 2? |
Besvar |
Forfatter | |
Supertommi
Bruger Oprettet: 14-Januar-2012 Status: Offline Point: 73 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-Juli-2012 kl. 15:37 |
Jeg leder efter en subwoofer, og de 2 jeg primært har kigget på er B&W PV1D og Beolab 2. Jeg er klar over der er en væsentlig prisforskel, men jeg kan få en ret god deal på Beolab 2.
Jeg har haft Beolab 2 på demo hos mig selv her de sidste 3 uger, og jeg synes den spiller rigtig godt. Jeg har desværre ikke haft muligheden for at høre PV1D, så derfor kunne jeg godt tænke mig at høre lidt fra folk der muligvis har hørt dem begge inden jeg kører en længere tur for at høre den. Er der andre subwoofere jeg bør tage et kig på? Det skal lige siges, at designet betyder rigtig meget for mig. |
|
siccio
Super bruger Oprettet: 21-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kunne eventuelt kigge på Monitor Audio Apex subwoofer. Den er godtnok traditionelt opbygget som terning. Dog forholdsvis kompakt med en 12 tommer bas. Og pianolak fåes i hvid eller sort.
|
|
siccio
Super bruger Oprettet: 21-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
Eller design er en smagssag så eventuelt Paradigm seismic 110
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |