recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - valg af kontor bærbar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

valg af kontor bærbar

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: valg af kontor bærbar
    Sendt: 12-August-2012 kl. 19:54
Hejsa har en kammerat som skal købe en bærbar til hans kæreste skal mesf alt minimum have 15.6 tommer skærm og ikke blive varm selvom den er tændt længe.... prisen omkring 3-.4.000 hvad skal man kigge efter
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 1343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2012 kl. 07:50
Lenovo , hvis de kan fåes for den pris.....glem alt andet!
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2814
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2012 kl. 09:09
Oprindeligt skrevet af pdrhan pdrhan skrev:

Lenovo , hvis de kan fåes for den pris.....glem alt andet!

Lenovo til 3-4.000 er ikke bedre end noget andet, deres Thinkpad pc'er er derimod rigtigt fine, men de koster også noget mere.
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Marts-2007
Point: 1343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2012 kl. 09:13
Det var det jeg mente...glemte at nævne Thinkpad.... Unhappy Har selv en T60, den kører bare og bliver aldrig varm!
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Maj-2005
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2012 kl. 12:30
Hej...

Jeg skal selv ud og have fundet en kontro-maskine.

Og her har jeg kig på en E530. Det er godt nok den billigste serie, men måske et kig værd. Den ligger så lidt over det budget du opstiller, men.... Wink
Med venlig hilsen

Thomas Stampe
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7912
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2012 kl. 12:07
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

Hejsa har en kammerat som skal købe en bærbar til hans kæreste skal mesf alt minimum have 15.6 tommer skærm og ikke blive varm selvom den er tændt længe.... prisen omkring 3-.4.000 hvad skal man kigge efter

Kig efter en Asus. Det er hammer go'e, og de bliver ikke varme. Her er nogle stykker i 15,6" og af dem ville jeg nok vælge K53E SX1809V.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu