recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Orden i musikken
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Orden i musikken

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
danji Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér danji Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Orden i musikken
    Sendt: 09-August-2012 kl. 21:57
Er der nogle gode bud på et godt MP3 tag program?

Pga. Google Music har jeg netop konverteret evt. WMA'er til MP3, og det har lavet lidt rod i tagging. Nu vil jeg gerne rydde op en gang for alle, både tags og filnavne. Folderstrukturen er i orden, og ud fra den, eller nadet, skulle softwaren gerne kunne gå online og finde al information.

Redigeret af danji - 09-August-2012 kl. 21:58
Mvh dan.
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Point: 1253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2012 kl. 08:53
MusicBee kan en del, men har ikke for alvor brugt det til andet end tagging i forbindelse med rips.

/ask
Til top
danji Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Point: 384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér danji Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2012 kl. 10:34
Takker. Den tjekker jeg ud.
Mvh dan.
Til top
MichaelSJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Oktober-2011
Sted: Kolding
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MichaelSJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2012 kl. 22:12
Musicbrainz Picard (http://musicbrainz.org/doc/MusicBrainz_Picard/) synes jeg er helt vildt genialt. Alternativt mp3tag (http://www.mp3tag.de/en/) Smile
Til top
urup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2009
Sted: Odense, Danmark
Point: 670
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér urup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2012 kl. 23:06
Jeg kan anbefale mp3tag Smile (og egentlig også MusicBee, selvom du kun er på jagt efter et tagge program). Jeg bruger mp3tag, og jeg har været meget glad for programmet! Det er genialt til at redigere tags og ofte kan programmet selv finde albumoplysningerne så man slipper for at skulle skrive så meget ind manuelt. Tongue
Til top
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Point: 473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2012 kl. 23:47
Jeg har i flere år brugt Tag&Rename, og det har jeg været rigtig glad for.
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu