|
hvad hedder sådan en fætter??? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jon3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2009 Status: Offline Point: 101 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-August-2012 kl. 23:44 |
Se venligst link: https://www.dropbox.com/s/kzc8ue4p322milc/2012-08-12%2021.31.28.jpg En metalring 80mm. Tykkelsen og højden er mindre vigtig så jeg tænker at man kan find en sådan ring på 80mm rimelig let. Men jeg aner ikke hvad jeg skal kalde den på google. Er der nogle der har et godt råd eller ved hvor man kan finde sådan en fætter?På forhånd tak!
|
|
![]() |
|
renep ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2008 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 230 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tjah, nu står der intet om styrkekrav, men en udstikker er et bud: http://www.hwl.dk/products-udstikkerforme-(01udstikfo)/rund-form-(65414).aspx
|
|
![]() |
|
Ja, tak for bud. Så vidt jeg kan se går det lidt ud i toppen. Jeg tænkte mere på et navn for sådan en type ring så jeg kan finde en magen til.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19648 |
Hvad bruges den til? Klaus |
|
![]() |
|
Jeg indrømmer at der ikke er meget information i det første indlæg. Det er en ring der sidder mellem væg og lampe på en væglampe. arne jacobsen væglampe type 33082.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19648 |
Det er ikke nogen ting du som sådan kan købe, men du kan altid købe et 80 mm rør og save et bånd ud af det. Skal det være det rigtige rør, kan det ganske givet fås som reservedel, hvor de forhandler lamperne. Klaus |
|
![]() |
|
Du har nok ret i at jeg kommer til at bide i det sure æble og købe hos producenten. Jeg tænkte blot at det var var muligt at skaffe sådan en ring nemt og billigt.
Tak for svar
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Den billigste løsning er nok at spørge et lokalt smedefirma om de ikke hurtigt kan lave sådan en ring billigt, problemet er bare at du så efterfølgende skal have malet den så den matcher den originale?
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
god idé med at prøve en smed! malingen er ikke noget problem. Hvordan laver en smed sådan en ring? Kender du en smed i københavn?
|
|
![]() |
|
renep ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2008 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 230 |
Jeg prøver igen en billig løsning fra gastronomiens verden, [URL ]http://www.kunstogkokkentoj.dk/details.php?kaldeId1=12&kaldeId2=32&kaldeId3=0&kundenr=0&vognnr=0[/URL]
|
|
![]() |
|
Han tager et 80 mm rør, sætter det op i båndsaven og skærer en skive. Det ville jeg gøre og jeg er endda ikke smed. Klaus |
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1129 |
Har man spurgt lampemanden hvad sådan en ring koster?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |