|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
oxy.dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-November-2005 Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 01-August-2006 kl. 14:32 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hej ! Jeg har været ude og kigge på nyt fjernsyn, og er faldet over et hitachi PD6600 til 17000 Kr... Er det et fjernsyn som er godt eller hur !?!?! Har ikke hørt om hitachi plasma før, så har abslut ingen ide om det er godt eller skidt !!! Lidt info : General Informations
Connections
Video Section
Audio Section
Miscellaneous Informations
Audio Connectors
Video Connectors
På forhånd tak... Oxy.DK |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
sj0301 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Hej Jeg er selv ejer af denne model, og jeg er meget glad for fjernsynet. Jeg har også betalt 17.000 kr. Jeg får mit billede igennem den nye selectorboks, og det er rigtigt godt, hvorimod det almindelige antennesignal ikke giver så godt et billede. Et godt råd er, at du skal sørge for at der er returret på tv´et, så du kan få lov at prøve det hjemme i din egen stue med det signal, som du nu engang får leveret. Om du kan få bedre og/eller biliigere modeller ved jeg ikke så meget om.
hilsen Steen |
![]() |
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
> oxy Jeg vil anbefale dig, at købe 42PD9700 i stedet, da det er langt bedre end PD6600. Det kan købes i Tyskland for ca. 19000,-. Herhjemme er det stadig temmeligt dyrt (omkring 25000,-). Link: http://www2.preissuchmaschine.de/psm2_frontend/main.asp?such e=42pd9700 Du kan se tv'et live i Hifiklubben på Åboulevarden i KBH. |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |