|
FloppyDTV kun få aktive kanaler |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
LeetDonkey ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-August-2012 kl. 07:35 |
Hej
Mit mediecenter finder en okay mængde kanaler, men kun enkelte af dem virker - FloppyDTV påstår at resten af dem er krypterede. Er der nogen der har et bud på hvad jeg gør forkert? Det er en frisk driver installation af 5.7 med tilhørende yousee transponderliste |
|
![]() |
|
LeetDonkey ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lige for at uddybe lidt:
Det er en Windows Vista installation og Windows Media Center jeg kører med. TV-Pack og playready er installeret Under FloppyDTV driver installationen valgte jeg Vista med TVpack under opstarten, og ved afslutningen valgte jeg Yousee transponderlisten. Kanalsøgningen i MCE tager en evighed og finder da også en del kanaler, men som jeg skrev ovenfor er rigtigt mange af dem krypterede, der er dog enkelte kanaler der virker. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |