|
Hvilken Iphone Dock ville du købe? |
Besvar |
Forfatter | |
kgndksv
Ny bruger Oprettet: 25-Januar-2012 Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-August-2012 kl. 14:41 |
Hej
Hvilken Iphone Dock ville I foreslå at man skal købe, hvis budgettet ligger mellem 1800-2200 kr. Jeg synes Bose Sounddock II er lidt irriterende, hvis man hurtigt vil tjekke en besked eller noget på tlfen, mens den sidder i docken, så skal der så lidt til før den mister forbindelsen. Men den er jo rigtig flot og super lyd! Men been there... Det behøver ikke være en decideret dock, hvis nogen kender til et setup, er det også interessant!
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9393 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad skal du bruge en dock til ? Hvorfor ikke bare benytte AirPlay
Husk at der kommer nye iPhone Dock stick på de nye produkter |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7102 |
Funktioner
Tak(0)
|
Enig. Ingen dock. Kun airplay.
Du har stor chance for at købe en dock som ikke kan bruges til kommende apple udstyr. |
|
ehrnberg
Bruger Oprettet: 28-April-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 184 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tror nu at deres stik fortsætter med at eksisterer. Alt andet ville da være at skyde sig selv i foden eftersom de efterhånden har et samarbejde med alt og alle.
Men som de andre siger, så skaf noget med airplay, eller køb en airport ekspress og sæt den til et allerede eksisterende anlæg. Det virker på samme måde :) |
|
dieseldk
Super bruger Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har selv Apple Dock og så koblet en JBL højtaler til jackudgangen på docken, mener det er 229,- docken koster så det er til at overskue hvis den skulle skiftes sammen med telefonen.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19519 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, det er 2,73 altså € http://www.ebay.de/itm/Dockingstation-Ladegerat-Sync-Dock-f-Apple-iPhone-4-4G-/200766257798?pt=DE_Handy_PDA_Ladeger%C3%A4te_Dockingstationen&hash=item2ebe99fa86 Klaus |
|
orm08
Bruger Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 234 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg overvejer en Sony RDP-XA900ip eller en Zeppelin Air, men vil dog gerne høre dem først
|
|
ehrnberg
Bruger Oprettet: 28-April-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 184 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du overvejer de to, hvorfor så ikke gå skridtet videre og sig BeoLit 12 eller BeoPlay A8?
|
|
orm08
Bruger Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 234 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den ene ligner en køletaske, og den anden koster ca. det dobbelte - det mener jeg ikke den er værd...
|
|
-claus-
Guld medlem Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er selv ved at kigge på noget, som jeg regner med give mine børn i julegave. Indtil. videre har jeg kig på et par fosters pm 0.4, som er et par aktive studio monitors. Dem vil jeg så koble til en alm dock med lader. Jeg ved dog ikke endnu, om det er en bedre løsning end et dockanlæg i samme pris niveau. Men det er i hvert fald den fornemmelse, jeg har fået. Så kan højtalerne også bruges senere, når de skal have mobiler, som nok ikke bliver iphones.
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja hvis man vil have noget hvor stikkene flåes løs de første 2 gange man bruger den
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19519 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her har den virket fint siden jeg købte den.
Har du prøvet den? Klaus |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |