recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT: 120"  Akustisk transparent lærred
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT: 120" Akustisk transparent lærred

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4475
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT: 120" Akustisk transparent lærred
    Sendt: 17-August-2012 kl. 21:17
Hjemmelavet 120" akustisk transparent lærred sælges. Rammen er ca 10cm betrukket med veltex.

Dugen er en Sheerweave 4000 og leverer et ritigt godt billede.

Tekniske specs mht. lyd:

Aner ikke hvad jeg skal forvente af pris, så kom med et bud hvis du er interesseret.

Redigeret af Jonas_h - 03-December-2012 kl. 09:41
Til top
MichaelSJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Oktober-2011
Sted: Kolding
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MichaelSJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2012 kl. 07:52
Hvor i landet?
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2012 kl. 09:04
København
Til top
Keyvan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Marts-2011
Sted: Aalborg
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Keyvan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2012 kl. 15:49
Hej Jonas.

Kan du fortælle lidt mere om produktet?
Hvad fortæller digarammet fra det første billede? hvad vil du fortælle med billede nummer 2 og 3.
Hvad er din mindste pris?
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2012 kl. 16:02
Ved ikke hvor meget mere jeg kan fortælle og billederne er jo ret selvforklarende. Det er en vævet dug og grafen viser frekvens response med og uden dug foran højttaleren. Billede 2 er en sammenligning med andre lærreder og billede 3 viser zoom af strukturen.
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2012 kl. 16:06
Mht pris, så kom med et bud.. Nypris på dug alene kan ses her: http://www.sf-raum.de/shop/product_info-n-Leinwandtuch_Phifer_SheerWeave_250_cm_breit-cP-38-pId-291.html
Til top
MichaelSJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Oktober-2011
Sted: Kolding
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MichaelSJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2012 kl. 12:49
Er det 16:9 og hvad er grunden til du skiller dig af med det?

Beklager alle de mange indlæg fra min side af Smile
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2012 kl. 12:52
Du spørger bare løs :)

Ja det er 16:9. Jeg har fået nyt rum til bio'en, så skal have større lærred. Jeg har tænkt mig at købe præcis samme dug til det nye lærred, så det er ikke fordi jeg er utilfreds med kvaliteten.
Til top
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2006
Sted: StorKBH
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeryus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2012 kl. 14:45
Hvad er max bred på den (fra yderkant til yderkant), ~ 280cm?
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2012 kl. 17:58
Sorry jeg var lidt længe om at måle. Selve dugen er præcis 262 bred og hver kant er 9cm.

Så du har helt ret - præcis 280 :)
Til top
koncertfreak Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-April-2012
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér koncertfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2012 kl. 16:40
Hej Jonas,

Jeg kunne måske godt være interesseret i dit lærred. Jeg bliver nødt til at se det først. Eller har du fået solgt det?

MVH
Andreas
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2012 kl. 09:40
Jeg gav lærredet til en kammerat, så det er desværre ikke til salg længere :)

Du kan bestille en dug-prøve hjem her: http://www.sf-raum.de/shop/product_info.php?products_id=291&language=en

Jeg er virkelig tilfreds med det, og har købt præcis samme dugtype til mit nye lærred.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu