|
ipad - google kalender |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-August-2012 kl. 12:06 |
Jeg har synkroniseret min kalender på min iPad med Google kalender, men når jeg skriver noget i min kalender fra ipaden kan jeg ikke se det på min mac i ical eller på min android telefon. Når jeg skriver det på min mac eller min android telefon ( ical ) kan jeg godt se det på min iPad, altså ipaden synker ikke den anden vej - hvordan får jeg det fixet..
Nils |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv lige at tjeck om du ikke skriver i den forkerte kalender på ipad'en. Det lyder som om du opretter aftaler i den "lokale" kalender. Aftalerne har sikkert forskellige farver ikke?
/ask |
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Jeg har prøvet alle de kalender enkelvis for at prøve om det skulle være det.. For mig virker det som om den ikke synker fra ipad - PS.. jeg har i systemer under kalender/sync sat den til - all events - kan det gøre noget. fatter det ik ! funker 100 % den anden vej..
Nils
|
|
![]() |
|
OK - fandt ud af det, det var den forkerte kalender den/mig skrev i på ipaden,,, tak
Nils
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
Så er det bare at få sat den rigtige op som standart kalenderen.
/ask |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |