recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem Disqus/hjemmeside?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problem Disqus/hjemmeside?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problem Disqus/hjemmeside?
    Sendt: 16-August-2012 kl. 22:18
Er der andre, der har problemer med at få vist kommentarerne fra Disqus i nyhederne på forsiden?

Jeg får kun vidt kommentarerne på nogle af nyhederne (2 forskellige iPads med forskellige browsere). Jeg har ikke prøvet fra pc, men det har tidligere altid virket fra iPad.
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2012 kl. 22:21
Oprindeligt skrevet af Splinten Splinten skrev:

Er der andre, der har problemer med at få vist kommentarerne fra Disqus i nyhederne på forsiden?

Jeg får kun vidt kommentarerne på nogle af nyhederne (2 forskellige iPads med forskellige browsere). Jeg har ikke prøvet fra pc, men det har tidligere altid virket fra iPad.

Er det lige opstået her til aften, eller har det været der i nogle dage ?

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2012 kl. 22:23
Jeg har først bemærket det i forbindelse med nyheden om Netflix. Det virker f.eks. fint på nogle de øvrige nyheder...
Semper fidelis

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2012 kl. 22:48
Men det er ikke alle kommentarer, der vises. F.eks. er der 5 kommentarer på nyheden om Flash, men jeg får kun vist de 3.
Semper fidelis

Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2012 kl. 22:56
Kan slet få det til at virke på iOS enheder. Det har været i et par dage.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2012 kl. 23:05
Det virker i Opera Mini (iOS) hos mig, men ikke i Safari og Chrome.
Semper fidelis

Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2012 kl. 23:09
Vi er igang med at kigge på det. Det virker underligt nok på min iPhone. Både Chrome og Safari iOS.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2012 kl. 07:46
Virker heller ikke på min Desire S med default browser. Det gælder specifikt for artiklen om Netflix.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2012 kl. 14:25
Er ofte der sker fejl på min iPhone, genlæser jeg siden dukker det som regel op
Til top
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2012 kl. 14:32
Vi er obs på problemet, der desværre er ude af vores hænder. Disqus har en 2012 version klar, der ikke har problemet. Desværre er den p.t. ikke på dansk.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2012 kl. 18:30
Vi har på flatpanels slået mobilversionen fra - så virker det. Disqus har rodet med et eller andet mellem torsdag og fredag som slog kommentarerne ihjel på iOS.

I behøver ikke skifte til 2012-temaet for at få det til at køre. I skal blot slå mobilvisning fra i adminmodulet.

Redigeret af Yakken - 18-August-2012 kl. 18:31
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2012 kl. 19:01
Det var ikke nok med vores tema. Nu har vi skiftet tema også. Så ser det ud til at køre. Kan alle bekræfte det.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu