|
Problem Disqus/hjemmeside? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Splinten
Guld medlem Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-August-2012 kl. 22:18 |
Er der andre, der har problemer med at få vist kommentarerne fra Disqus i nyhederne på forsiden?
Jeg får kun vidt kommentarerne på nogle af nyhederne (2 forskellige iPads med forskellige browsere). Jeg har ikke prøvet fra pc, men det har tidligere altid virket fra iPad. |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det lige opstået her til aften, eller har det været der i nogle dage ? /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Splinten
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har først bemærket det i forbindelse med nyheden om Netflix. Det virker f.eks. fint på nogle de øvrige nyheder...
|
|
Splinten
Funktioner
Tak(0)
|
Men det er ikke alle kommentarer, der vises. F.eks. er der 5 kommentarer på nyheden om Flash, men jeg får kun vist de 3.
|
|
Tweaky
Guld medlem Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan slet få det til at virke på iOS enheder. Det har været i et par dage.
|
|
Splinten
Funktioner
Tak(0)
|
Det virker i Opera Mini (iOS) hos mig, men ikke i Safari og Chrome.
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vi er igang med at kigge på det. Det virker underligt nok på min iPhone. Både Chrome og Safari iOS.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
|
Virker heller ikke på min Desire S med default browser. Det gælder specifikt for artiklen om Netflix.
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er ofte der sker fejl på min iPhone, genlæser jeg siden dukker det som regel op
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vi er obs på problemet, der desværre er ude af vores hænder. Disqus har en 2012 version klar, der ikke har problemet. Desværre er den p.t. ikke på dansk.
|
|
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vi har på flatpanels slået mobilversionen fra - så virker det. Disqus har rodet med et eller andet mellem torsdag og fredag som slog kommentarerne ihjel på iOS.
I behøver ikke skifte til 2012-temaet for at få det til at køre. I skal blot slå mobilvisning fra i adminmodulet. Redigeret af Yakken - 18-August-2012 kl. 18:31 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
Det var ikke nok med vores tema. Nu har vi skiftet tema også. Så ser det ud til at køre. Kan alle bekræfte det.
|
|
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |