|
Rabat ved køb af B&O? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-August-2012 kl. 16:27 |
Havde et indlæg angående ny skærm for nylig, hvor jeg skulle være "konsulent".
Konsulenten er nu blevet fyret og "kunden" har selv taget beslutningen. Der skal nu købes et BeoPlay V1-40, formentlig med vægophæng, hvilket vel ikke er så ringe, selvom der objektivt set selvfølgelig ikke er fuld valuta for pengene i forhold til billedkvalitet, men fred være med det. Er der nogen der har erfaring med hvor meget rabat man kan handle sig til ved køb af dette? |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da jeg købte mit Beovision 8 for ca. 4 år siden, fik jeg TV-bordet med som rabat. TV'et kostede dengang 20 af de lange... Bordet i sig selv havde en værdi af ca. 3 - 4.000 kr. |
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Ok, tak for svaret.
Andre der har erfaringer med rabat?
|
|
![]() |
|
Wuffer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
Har ikke købt endnu, men var forbi B&O i Rødovre/Hvidovre for at se/høre deres V1 og A8. I den forbindelse nævnte sælgeren, at han kunne gi en god pris ved køb af begge ting og at vi også godt kunne finde noget rabat på et V1 og vægophæng.
Jeg ved det ikke er konkret, men rabat er muligt 😊 |
|
![]() |
|
nubus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 133 |
Fandt I en god pris hos Kim's Corner - eller skal vi ud i et gruppekøb på V1'eren
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |