recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Live TV ikke 100% flydende, 7mc
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Live TV ikke 100% flydende, 7mc

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SandSand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 525
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SandSand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Live TV ikke 100% flydende, 7mc
    Sendt: 21-August-2012 kl. 13:24
Hejsa

Jeg har opdaget at live TV ikke kører 100% flydende. Men der kommer meget små hak i billedet. Det er svært at se, men f.eks. når der kører streamer teskter forneden er det tydeligt at de hakker en smule. Jeg ved at det kan se mere flydende ud (på mine forældres TV via boxer f.eks.)

Jeg har yousee og bruger 7MC.

Nogen der har forslag til hvad jeg kan prøve for at afhjælpe problemet?
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2012 kl. 13:48
Vær sikker på at dit grafikkort er sat til 50hz når du ser TV i et mediacenter
Til top
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2012 kl. 14:00
50hz på gfx
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SandSand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2012 kl. 14:01
Ja den er jeg med på. Den står til 50Hz. Hvis jeg kommer til at sætte den til 24Hz eller 60Hz er det helt håbløst nemlig ;)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SandSand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2012 kl. 18:30
Argh den stod fandme til 59 Hz..... Damnit... pinligt ... nå men tak for svarene det hjalp jo så alligevel ;)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu