|
Live TV ikke 100% flydende, 7mc |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SandSand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 525 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-August-2012 kl. 13:24 |
Hejsa
Jeg har opdaget at live TV ikke kører 100% flydende. Men der kommer meget små hak i billedet. Det er svært at se, men f.eks. når der kører streamer teskter forneden er det tydeligt at de hakker en smule. Jeg ved at det kan se mere flydende ud (på mine forældres TV via boxer f.eks.) Jeg har yousee og bruger 7MC. Nogen der har forslag til hvad jeg kan prøve for at afhjælpe problemet?
|
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vær sikker på at dit grafikkort er sat til 50hz når du ser TV i et mediacenter
|
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
50hz på gfx
|
|
![]() |
|
SandSand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 525 |
Ja den er jeg med på. Den står til 50Hz. Hvis jeg kommer til at sætte den til 24Hz eller 60Hz er det helt håbløst nemlig ;)
|
|
![]() |
|
Argh den stod fandme til 59 Hz..... Damnit... pinligt ... nå men tak for svarene det hjalp jo så alligevel ;)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |