|
Netflix på Samsung UE40D6207TK |
Besvar |
Forfatter | |
jannik1
Ny bruger Oprettet: 20-August-2012 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-August-2012 kl. 15:51 |
Er der nogen her der har fået Netflix til at fungere på et UE40D6207TK? Jeg har opdateret til nyeste firmware 1020.1
|
|
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du en US DNS server à la unblock-us? Ellers kan det ikke virke...
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
jannik1
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det har jeg, og jeg kan se Netflix på min computer
|
|
Bruger udmeldt 8
-- Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 650 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og du har indtastet dns numrene på dit tv også.
|
|
jannik1
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har sat den ændrede dns op på min router så det skulle være fikset. Når jeg prøver at køre Netflix står der bare Connecting... ,jeg har prøvet bare at lade den stå men gav op efter at have ventet en time
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4614 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det lader til at Samsung har lukket for muligheden for at bruge Netflix udenfor USA på en del af deres Smart TV. Selv hvis du fik det til at virke vil jeg dog kraftigt anbefale dig at køre det på en separat medieboks. Det giver en langt bedre brugeroplevelse.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
jannik1
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svaret :) Er der noget præferencer for hvilken boks der skal bruges? Hvilken en har den bedste understøttelse?
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4614 |
Funktioner
Tak(0)
|
Apple TV er en klar favorit, hvis du allerede ejer f.eks. iPhone eller iPad pga. integrationen (dem kan du bruge som fjernbetjening, sende video/billeder/msuik/spil over på skærmen og bruge som tastatur ved søgning). Den er dog låst på andre fronter - f.eks. afspilning af video fra f.eks. netværksharddisk.
Der er mange der bruger deres PS3, Wii eller Xbox 360, men specielt førstnævnte er jo en strømsluger. Mange er også glade for Roku-boksene, men de sælges ikke officielt i Danmark. Har du en nyere Blu-ray-afspiller? De nyeste siges også at være fine til Netflix-afspilning, men du har naturligvis problemet med indtastning af bogstaver, hvis din telefon eller tablet ikke har en app, der spiller sammen med den.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
danji
Super bruger Oprettet: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 384 |
Funktioner
Tak(0)
|
Eller en Windows Media Center. Netflix er en af de få ting som faktisk er ordentligt understøttet.
|
|
Mvh dan.
|
|
jannik1
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det har jeg også læst, men jeg kan simpelthen ikke få Netflix til at dukke op i WMC. Jeg har prøvet at ændre Region til US og opdateret i settings men den kommer ikke frem
|
|
Guyver
Bruger Oprettet: 27-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 240 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg anvender en Boxee Box til Netflix samt unblock-us.com
Jeg skifter kun DNS på boksen, dvs. jeg ikke ændrer noget i min router. har ingen interesse i at se det via pc'en. En af fordelene er tastaturet på bagsiden af remoten, så man lynhurtig kan søge efter film. Bruger den hver dag. Har enda opsagt Yousee. Har fået nok af reklamer. Redigeret af Guyver - 21-August-2012 kl. 18:25 |
|
flemmingkirk
Bruger Oprettet: 22-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ændre landekode til UK i SmartHub ved at trykke: FastForward - 2 - 8 - 9 - FastReward. Så virker Netflix.
|
|
Flemming Kirk
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |