|
Logitech Harmony One på MC |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-August-2012 kl. 12:58 |
Hejsa,
Jeg har fået mig en Logitech Harmony One og er blevet rigtig glad for den.
Det eneste lille "men" jeg har er, at den er lidt langsom i menuerne på mit mediecenter. Har rodet en del med reaktionstiderne mm, men kan ikke rigtig mærke nogen forskel.
Hvad er jeres erfaringer med dette?
VH
Kasper
|
|
![]() |
|
h3mlig ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2011 Status: Offline Point: 35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har samme problem - den virker noget sløv i det i menuerne i WMC. Jeg har dog ikke forsøgt at rode med reaktionstider, da jeg ingen anelse har om hvor man gør det...
Yderligere har jeg det problem, at mine brugerdefinerede genvejstaster, som jeg har tildelt en genvej på pc'en og derefter tildelt en knap på fjernbetjeningen, ikke altid virker. Jeg har vitterligt ingen anelse om hvorfor - det var lidt OT, men blot til oplysning.
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Har lidt af samme problem med min One, bare i XBMC, derfor har jeg valgt stort set kun bruge min mobil til at styre det med. Da jeg kan tænde og slukke mediecentret via den også.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
vacDK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
Det er et problem de har haft meget længe nu.
Ser ikke ud til at der kommer nogen løsning på det :( |
|
Samsung LE40A656/676
Samsung HT-X715 Samsung SWA-4000 Samsung MR-00EA1 |
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
æv bæv :(
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |