|
dual tuner PIP tv? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mesterbob ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-August-2012 kl. 16:58 |
Jeg har en erstatningssag kørende hos mit forsikringsselskab og kunne derfor godt tænke mig at høre om i kender til nogen fjernsyn som har dual tunere til at køre to programmer i PIP samtidig.
mit gamle tv havde to tunere så man kunne se to kanaler på samme tid på samme antennesignal. dette er der desværre ikke særligt mange fjernsyn der har nu om dage, men der er i hvert fald nogen. de fleste nye fjernsyn har også PIP, men der kan man kun køre én del fra antennen og én del fra en ekstern kilde. Jeg kender allerede til Loewe og B&O der har fjernsyn med to tunere, men kunne godt tænke mig at vide om der er andre nyere fladskærme som også har dual tunere? og helst i 32". Håber i kan hjælpe.
|
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det har desværre ingen prioritet ved de fleste leverandører, jeg har selv haft det og det er svært at undværre når man først har prøvet det. Det var så før fladskærmen blev opfundet
![]() |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
mesterbob ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
ja det er virkelig irriterende... havde et Lg lb2r 32", og det havde lige netop de der to tunere..
Det billigste tv jeg kan finde er et Loewe Connect 32 3D DR+ (og det er dyrt) |
|
![]() |
|
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
Det billigeste ville være at sidde en tuner boks til et tilfældigt tv. Du kan måske være heldig at finde et Medion eller andet no name produkt som har 2 tunere men ellers er du nødsaget til Loewe og hvis du virkelig vil smide penge B&O.
|
|
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |