|
Skal jeg købe Logitech Harmony One+? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Supermikael ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-August-2012 kl. 13:51 |
Overvejer at investere i en ny universalfjernbetjening.
Er der nogen der ved, hvad forskellen er på Logitech Harmony One og Logitech Harmony One+?
Hos Elgiganten ser det ud til, at man betaler 400 kroner ekstra for det lille plus, så et eller andet må det vel kunne...
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Forskellen er at + kan programmeres via web gui, hvor one skal man bruge deres "normale" program. Nogle siger også at det infarøde er blevet lidt kraftigere i den. Har dog ingen problemer med min One angående signal.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Jeg har tidligere fået at vide fra Logitech at der ikke er forskel på de to udgaver udover selve programmeringen, hvor +udgaven som udgangspunkt skal programmeres i web-interface. Supporteren kunne ikke give nogen som helst grund til hvorfor man skulle købe en +udgave og der skulle ikke være forskel rent hardwaremæssigt.
|
|
![]() |
|
explodedk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2006 Sted: København Status: Offline Point: 151 |
se evt. her :)
den __skal__ ikke programmes via web, den kan begge dele :)
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
- men er *udgangspunktet* ikke programmering i webinterface og man skal gøre noget ekstra for at få mulighed for at programmere i deres klientprogram? (Som vel dybest set bare er et lag ovenpå et website)
|
|
![]() |
|
Supermikael ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 15 |
Forstår ikke helt det med "webgui".
Okay, det lyder som om jeg lige så godt kan spare de 400. Tak for det
![]() |
|
![]() |
|
Lige til info: Da jeg ringede til Logitech gav de mig fluks 50% rabat på Harmony One+, så nu er den pludselig billigere end den gamle Harmony One hos Elgiganten.
![]() |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Skulle til at oprette et emne om hvilken forskel der er på den almindelige version og så plus, da min harmony one efter knap 4 års tro tjeneste fik problemer med batteriet, og logitech sender mig en ny harmony one+ i stedet. Det synes jeg sgu er god service.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ja for søren, tak for det. Fik snakket med Support, og de sender højest sandsynligt et nyt tastatur pga afslidning af overfladen på et par taster på mit belyste tastatur.
![]() |
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Det var godt.
Så er dagen da reddet. ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |