recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal jeg købe Logitech Harmony One+?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skal jeg købe Logitech Harmony One+?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Supermikael Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supermikael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Skal jeg købe Logitech Harmony One+?
    Sendt: 21-August-2012 kl. 13:51
Overvejer at investere i en ny universalfjernbetjening.
Er der nogen der ved, hvad forskellen er på Logitech Harmony One og Logitech Harmony One+?
Hos Elgiganten ser det ud til, at man betaler 400 kroner ekstra for det lille plus, så et eller andet må det vel kunne...
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2012 kl. 14:00
Forskellen er at + kan programmeres via web gui, hvor one skal man bruge deres "normale" program. Nogle siger også at det infarøde er blevet lidt kraftigere i den. Har dog ingen problemer med min One angående signal.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2012 kl. 15:28
Jeg har tidligere fået at vide fra Logitech at der ikke er forskel på de to udgaver udover selve programmeringen, hvor +udgaven som udgangspunkt skal programmeres i web-interface. Supporteren kunne ikke give nogen som helst grund til hvorfor man skulle købe en +udgave og der skulle ikke være forskel rent hardwaremæssigt.
Til top
explodedk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-September-2006
Sted: København
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér explodedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2012 kl. 18:02
se evt. her :)

den __skal__ ikke programmes via web, den kan begge dele :)
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2012 kl. 18:15
- men er *udgangspunktet* ikke programmering i webinterface og man skal gøre noget ekstra for at få mulighed for at programmere i deres klientprogram? (Som vel dybest set bare er et lag ovenpå et website)
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supermikael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2012 kl. 09:37
Forstår ikke helt det med "webgui".
Okay, det lyder som om jeg lige så godt kan spare de 400. Tak for detSmile
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supermikael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2012 kl. 13:08
Lige til info: Da jeg ringede til Logitech gav de mig fluks 50% rabat på Harmony One+, så nu er den pludselig billigere end den gamle Harmony One hos Elgiganten.Big smile
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2012 kl. 13:26
Skulle til at oprette et emne om hvilken forskel der er på den almindelige version og så plus, da min harmony one efter knap 4 års tro tjeneste fik problemer med batteriet, og logitech sender mig en ny harmony one+ i stedet. Det synes jeg sgu er god service.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2012 kl. 13:50
Oprindeligt skrevet af Supermikael Supermikael skrev:

Lige til info: Da jeg ringede til Logitech gav de mig fluks 50% rabat på Harmony One+, så nu er den pludselig billigere end den gamle Harmony One hos Elgiganten.Big smile
Det tlf nr kunne jeg godt bruge. Mit Logitech tastatur er defekt og jeg kan ikke logge på hjemmesiden.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2012 kl. 14:19
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2012 kl. 14:54
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

hej.
Kan bruge denne side til noget
http://logitech-en-emea.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/6861
Ja for søren, tak for det. Fik snakket med Support, og de sender højest sandsynligt et nyt tastatur pga afslidning af overfladen på et par taster på mit belyste tastatur.Smile
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2012 kl. 15:08
Det var godt.
Så er dagen da reddet.Smile
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu