|
NFL Gamepass og Apple TV |
Besvar |
Forfatter | |
Yegermister
Bruger Oprettet: 06-Marts-2009 Status: Offline Point: 136 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Juli-2012 kl. 17:43 |
Hey, Nu har jeg i nogle år været trofast kunde hos NFL gamepass. Indtil nu har jeg været nød til enten at tage en bærbar med HDMI ind foran TV'et, eller køre et langt HDMI kabel til TV'et fra min stationære. Desværre er det et helvede at få til at køre optimalt, plus jeg skal skifte modalitet (eller hvad det nu er det hedder) hver gang jeg skal gøre det. Derfor varmede det mit hjerte da jeg fandt ud af at man kunne få en applikation til NFL Gamepass som kunne køre med Apple TV og på den måde se det hele i full hd meget nemmere end før. Desværre er jeg ikke i besiddelse af en iPad eller Macbook. Dog har min kæreste en iMac fra 2009. Er det muligt at bruge denne til Apple TV, og vil jeg kunne bruge dem som afspiller via. browseren? Mvh |
|
Mirabel
Ny bruger Oprettet: 23-August-2012 Sted: CPH Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej desværre. Men endnu nemmere, hvis du har en iPhone kan du have den kørende med GamePass, og streame over AirPlay. GamePass app'en kan downloades gratis på App Store.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |