|
MAC mail konto |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-August-2012 kl. 08:16 |
Hej alle :)
jeg har lidt problemer med mit mail program på min macbook.. Den henter automatisk alle mine mail fra min hotmail account, men når jeg vil sende et mail, viser den mig ALTID dette skærmbilled. ![]() Nogen som har en ide, hvad der kan være galt? Jeg har prøvet at slette hele accounten i mail programmet, og installeret det igen, så forstår det ikke.. har i en mulig løsning? God weekend Rene
![]() |
|
![]() |
|
andersb ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2008 Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sørg for at smtp serveren er sat til smtp.live.com med port 25 eller 587..
Hvis dette er tilfældet kan det være din routers firewall der blokerer disse porte.
|
|
![]() |
|
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
tak, vil jeg prøve :)
|
|
![]() |
|
For mig ser det ud om at den allerede bruger de porte som du omtaler ? :)
Og det er både på min skole og derhjemme at jeg ikke kan sende, så det vil da være underligt hvis at den blokere portene begge steder?
![]() ![]() |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
har du prøvet uden hak i "brug ssl"?
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
vil jeg lige prøve og slå fra :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |