|
Blu-ray afspiller med Netflix |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
perkjaer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2008 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 185 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-August-2012 kl. 13:31 |
Er der nogle som kan anbefale en blu-ray afspiller som virker med Netflix US her i Danmark.
Jeg bruger unblock-us, men min Samsung afspiller giver mig ikke mulighed for at downloade Netflix app'en.
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har selv købt en Sony S490 som giver muligheden. Jeg har brugt en del tid på at læse om hvilken der skulle klare Apps bedst og Sony skulle klare Netflix bedre end Panasonics 2012 modeller. Jeg har ihvert fald ikke fortrudt købet. Gav 800,-
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12491 |
Det er da så meget nemmere bare at købe et Apple TV. Så behøver BD-afspilningen ikke lide under eventuelle fejl eller mangler en BD-afspiller der tilfældigvis er god til Netflix kunne have.
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Ja, det kan man også men så kan man også lige så godt købe en Boxee Box. Så får du også medieafspiller.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12491 |
Nej, det mener jeg ikke. Jeg har selv en Boxee Box, og er godt tilfreds med den fordi den kan noget jeg manglede da jeg 'kun' havde Apple TV og Roku, men den er MILEVIDT fra en Apple TV hvad angår lethed af brug, stabilitet, og sådan set også på mange andre punkter. Der er mange ting i vejen med den, så jeg mener slet ikke det kan sammenlignes med et Apple TV, hvis vi vil bruge Netflix.
Forskellen i hvor godt Netflix-applikationerne/kanalerne/programmerne fungerer er helt til grin. På Boxee Box er det en sløv, webbaseret tingest, mens det bare kører derudaf på Apple TV. Jeg har jo selv begge apparater, og værdsætter dem hver især for hvad de kan, og jeg har ikke nogen agenda ved at smide lort efter Boxee Box. Men man kan altså på INGEN måde sammenligne de to som Netflix-afspillere ![]() Redigeret af Naiera - 24-August-2012 kl. 18:22 |
|
![]() |
|
Ok jeg gir mig:) Har kun set boxee boxen og Sony afspilleren. Min største anke ved Apple tv er at det kun er 2'eren der kan installeres xbmc på men den er kun 720p.
Men jeg ved at Sony afspilleren klarer 1080p kanon pga den chip de benytter og Dolby digital+ klarer den også. Jeg ved ikke om atv klarer det også? |
|
![]() |
|
perkjaer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2008 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 185 |
Jeg har allerede et AppleTv som jeg bruger til Netflix i stuen.
Men til soveværrelset vil jeg gerne kunne nøjes med en boks. Derfor ønsket om en blu-ray afspiller med Netflix. |
|
![]() |
|
miaj ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
Syntes det er svært at finde en ordenlig,Kikkede selv efter en,Men fandt ud af modeller af
de forskelige kan hedde det samme modelnr og være både med og uden netflix. Europa og usa versioner. Tror heller ikke at de alle understøtter subtitle,Og det syntes jeg er rart i soveværelse,Så man ikke vækker kranen,Når man ser noget ![]() har selv en atv2 i soveværelse,Og en wii i stuen til netflix,Som jo begge afspiller tekster. |
|
|
|
![]() |
|
Sony s490 kan klare 1080p DD+ og undertekster uden problemer. Den lever op til alle mine forventninger.
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Jeg købte en Yamaha BD-A1010 fornyligt og den har bl.a. en Netflix app - det er dog ikke noget jeg har fået prøvet endnu.
Kan være der står noget om det i denne tråd: http://www.avsforum.com/t/1351534/yamaha-bd-a1010-universal-player http://www.vanns.com/shop/servlet/item/features/487925728/yamaha-bda1010 Jeg valgte den bl.a. fordi den også skulle være god musikalsk og dermed samtidig kunne afløse CD-afspilleren og oveni tilbyde mulighed for SACD og DVD-Audio. |
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Angående Apple TV, hvorfor så ikke lige vente 1-2 måneder, og så evt. købe den HELT nye der åbenbart skulle komme på markedet sammen med iPhone & iPad? der går jo meget stærke rygter om at de skulle skifte hele serien ud.
|
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
Jeg har været på samme jagt som dig og er stødt ind i følgende problemer, som fik mig til at opgive:
- Mange BD afspillere undersøtter Netflix....i USA. Selvom du opsætter DNS kan de europæiske modeller ikke komme i US app shops. Det var faktisk kun Samsung jeg kunne få til det ud af Panasonic, Samsung og LG - Mange understøter ikke undertekster på Netflix - f.eks. Samsung. Det skulle Panasonic vist, men eftersom de ikke kan komme på den amerikanske eller engelske app stores, så kan man ikke hente Netflix app'en i DK
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |