|
Phillips 42" ophæng,dette fra Bilka? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-August-2012 kl. 14:05 |
Min far vil have sit tv op på væggen, kan nogen anbefale dette ?
|
|
MVH Frank Pedersen
|
|
![]() |
|
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når ingen kan svare konkret på dette, hvad så med det her, alle jer der har et 42" hængt op på væggen som kan drejes og tiltes,hvad beslag har i så brugt,det billigste fra jem og fix,eller et fabriksmærke?
|
|
MVH Frank Pedersen
|
|
![]() |
|
Bøje_fra_nr_16 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-August-2012 Status: Offline Point: 333 |
Hvis du vil ha et svar, skal du ikke skrive du har et Philips, det er non-grata her.
Men gå ind på vogels.com , find den model der passer, og derefter find billigste på idealo.de ( eller hvad det bør koste ). Tiltes - kan du leve kun med drejes, gør det meget lettere.. er du helt sikker på tiltes er nødvendigt !! Redigeret af Bøje_fra_nr_16 - 01-September-2012 kl. 00:34 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Bøje, du kan bare ikke lade være med at være provokerende, blot fordi andre ikke er enige med di?
Klaus |
|
![]() |
|
zczc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 398 |
Hellere provokerende end gennemført ubehagelig.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Har kun et faldt ophæng til min 42", men har hængt en 19" computermonitor op i et af de billige fra Harald-Nyborg. De kan fint anbefales, men har sine begrænsninger på vægten - på samme vis som det fra Bilka. Vejer dit tv mere end det anbefalede, så find et kraftigere beslag og husk en solid montering i væggen. 30 kg tv når armen er strakt ud, giver et vældigt træk i skruerne. Klaus |
|
![]() |
|
Kære Bøje,jeg skrev at det var til min far!
Jeg har selv et helt stuerent Pana 50 tommer plasma med hele svineriet, men min far på 84 har altid købt Phillips,tilbage fra 40erne,det er svært at lave om på , desuden vil han kun bruge pangfarver,mit plasma synes han er helt udueligt. Jeg har købt det billigste fra Harald nyborg,og nej ,han ligger ned og ser TV,så det skal både være 45 grader i forhold til væggen og tiltes ,så det kan ses både liggende og siddende, alt dette og meget mere lå bag mit spørgsmål :)
|
|
MVH Frank Pedersen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |