|
AVtainment lukker |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-August-2012 kl. 09:21 |
|
Øv, en side som jeg ikke deltog aktivt i lukker desværre med udgangen af august måned.
Det var en side jeg ofte læste om HIFI m.v. Men jeg kunne jo godt se, at der ikke skete ret meget på siden mere. Men alligevel synes jeg at det er et stort tab at miste en dansk HIFI hjemmeside
God vind fremover Kenneth
Redigeret af Hother - 24-August-2012 kl. 12:20 |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
katbird
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 550 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det var da trist at den side bliver lukket ,der var et til tider underholdende og informativ debatforum ,har især selv fulgt med i den lange tråd omkring Squeezebox Touch.
|
||
Bruger udmeldt 9
-- Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
AVtainment, var det ikke dem, der stod for B&O-artiklerne, som blev "samsendt" med Recordere.dk for et års tid siden?
|
||
SilverLine
Guld medlem Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 710 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der var da utroligt gang i den derinde. Bla DIY pre amp tråden og DIY power amp tråden. Har selv begge.
Den side vil blive savnet :-( |
||
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
||
Bassekat
Super bruger Oprettet: 24-August-2012 Status: Offline Point: 340 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er bange for at det var sølle 2 personer der gjorde at siden måtte nedlægges.
Samme 2 personer som ikke må være på nogle andre fora.(udelukket) Hvorfor siden skal nedlægges pga de 2 tror jeg hænger en lille smule sammen med, at en af de 2 havde en lille finger med i spillet, idet han fik oplysninger om trafikken på siden og kunne fortælle at Avtainment var den absolut mest besøgte af alle. Deres opførsel synes jeg (og andre) også pegede lidt hen imod at de selv havde den opfattelse, at de havde lov til mere end andre Det er bare trist at kun 2 personer kan ødelægge det for alt og alle, siden var brugervenlig, flot og der var efter min mening fin aktivitet der. Ærgerligt at siden ikke kunne overdraget til andre personer fremfor at lukke den. Redigeret af Bassekat - 28-August-2012 kl. 16:27 |
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
digitalt.tv
Guld medlem Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 719 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja syntes også det var en veldesignet side. Ærgerligt at den forsvinder.
|
||
Bruger udmeldt 9
Funktioner
Tak(0)
|
|
Øhh, dén forstod jeg ikke. Er det en ulempe at være velbesøgt? Eller er der noget, jeg har misset? |
||
Bassekat
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er menes er at det er knapt så heldigt hvis en person der har tættere tilknytning til siden end alle andre brugere, også er den person der skaber problemerne. Jeg skal ikke kunne sige om det egentlig er sådan, men det er det snakken går på. De 2 personer kan ikke begå sig på nogle fora overhovedet og så er det lige knapt så heldigt at bruge sådan en til (et eller andet på siden) Når problemerne så bliver for store, så er der jo faktisk kun få muligheder, enten udelukke den person som laver problemerne, som man jo nok ikke gør idet personen er tester på siden og efter sigende også fik beskeder om trafikken osv, eller lukke siden. Redigeret af Bassekat - 28-August-2012 kl. 17:34 |
||
Bruger udmeldt 9
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nå, sådan...
|
||
Bassekat
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der kom lige lidt mere på indlægget Men det er virkelig ærgerligt at det skulle gå sådan Redigeret af Bassekat - 28-August-2012 kl. 17:36 |
||
CARS10
Guld medlem Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
AVT. havde ca.950 brugere, det samme som den lille hyggelige side Vintage. HIFI4ALL har ca.39.500 brugere og den blev aldrig et alternativ hertil. Siden var styret af to banditter (KVK og Hurtig) og hvis man ikke var enig med dem, så var fanden løs. For mit eget vedkommende er det ikke et tab at den lukker.
carsten
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |