recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - dual tuner PIP tv?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

dual tuner PIP tv?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mesterbob Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mesterbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: dual tuner PIP tv?
    Sendt: 21-August-2012 kl. 16:58
Jeg har en erstatningssag kørende hos mit forsikringsselskab og kunne derfor godt tænke mig at høre om i kender til nogen fjernsyn som har dual tunere til at køre to programmer i PIP samtidig.

mit gamle tv havde to tunere så man kunne se to kanaler på samme tid på samme antennesignal. dette er der desværre ikke særligt mange fjernsyn der har nu om dage, men der er i hvert fald nogen.
de fleste nye fjernsyn har også PIP, men der kan man kun køre én del fra antennen og én del fra en ekstern kilde. 

Jeg kender allerede til Loewe og B&O der har fjernsyn med to tunere, men kunne godt tænke mig at vide om der er andre nyere fladskærme som også har dual tunere?

og helst i 32".

Håber i kan hjælpe.
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Point: 2127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2012 kl. 17:19
Det har desværre ingen prioritet ved de fleste leverandører, jeg har selv haft det og det er svært at undværre når man først har prøvet det. Det var så før fladskærmen blev opfundet Wink
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro
Til top
mesterbob Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-November-2008
Sted: Denmark
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mesterbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2012 kl. 17:38
ja det er virkelig irriterende... havde et Lg lb2r 32", og det havde lige netop de der to tunere..

Det billigste tv jeg kan finde er et Loewe Connect 32 3D DR+ (og det er dyrt) 

Til top
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Point: 772
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Anderson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2012 kl. 20:57
Det billigeste ville være at sidde en tuner boks til et tilfældigt tv. Du kan måske være heldig at finde et Medion eller andet no name produkt som har 2 tunere men ellers er du nødsaget til Loewe og hvis du virkelig vil smide penge B&O.
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu