recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Subwoofer (Dali)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Subwoofer (Dali)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Subwoofer (Dali)
    Sendt: 30-August-2012 kl. 11:51
Jeg mangler en subwoofer til et par Dali Fazon LCR. Jeg forestiller mig det vil være oplagt med en Dali Fazon sub 2, men jeg kan jo lige så godt undersøge markedet og se om jeg kan spare lidt dollars. Så lad høre hvis du har en subwoofer stående som du ønsker at sælge.

Byd løs :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 11:49
Bump
Til top
Martin Pedersen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-August-2008
Sted: 7160, Denmark
Point: 266
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 19:58
Har måske en Dali Lektor Sub hvis prisen er rigtig.. Den er sort og er ½ år gammel.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2012 kl. 08:40
Jamen så må du fortælle mig hvad den rigtige pris er, så kan jeg tage stilling til det:)
Jeg gider ikke byde når du tilsyneladende allerede har en pris i tankerne.
Mvh
Til top
Nichlas J Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-September-2012
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nichlas J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 23:51
Jeg er muligvis også interesseret i den pågældende sub...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu