recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Phillips 42" ophæng,dette fra Bilka?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Phillips 42" ophæng,dette fra Bilka?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Phillips 42" ophæng,dette fra Bilka?
    Sendt: 28-August-2012 kl. 14:05
  Min far vil have sit tv op på væggen, kan nogen anbefale dette ?

MVH Frank Pedersen

Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2012 kl. 11:38
Når ingen kan svare konkret på dette, hvad så med det her, alle jer der har et 42" hængt op på væggen som kan drejes og tiltes,hvad beslag  har i så brugt,det billigste fra jem og fix,eller et fabriksmærke?
MVH Frank Pedersen

Til top
Bøje_fra_nr_16 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-August-2012
Point: 333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bøje_fra_nr_16 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 22:25
Hvis du vil ha et svar, skal du ikke skrive du har et Philips, det er non-grata her.

Men gå ind på vogels.com , find den model der passer, og derefter find billigste på idealo.de ( eller hvad det bør koste ).

Tiltes - kan du leve kun med drejes, gør det meget lettere.. er du helt sikker på tiltes er nødvendigt !!

Redigeret af Bøje_fra_nr_16 - 01-September-2012 kl. 00:34
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19818
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 22:46
Bøje, du kan bare ikke lade være med at være provokerende, blot fordi andre ikke er enige med di?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
zczc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zczc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2012 kl. 01:18
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Bøje, du kan bare ikke lade være med at være provokerende, blot fordi andre ikke er enige med di?

Klaus

Hellere provokerende end gennemført ubehagelig.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19818
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2012 kl. 08:48
Oprindeligt skrevet af folp folp skrev:

Når ingen kan svare konkret på dette, hvad så med det her, alle jer der har et 42" hængt op på væggen som kan drejes og tiltes,hvad beslag  har i så brugt,det billigste fra jem og fix,eller et fabriksmærke?

Har kun et faldt ophæng til min 42", men har hængt en 19" computermonitor op i et af de billige fra Harald-Nyborg. De kan fint anbefales, men har sine begrænsninger på vægten - på samme vis som det fra Bilka.

Vejer dit tv mere end det anbefalede, så find et kraftigere beslag og husk en solid montering i væggen. 30 kg tv når armen er strakt ud, giver et vældigt træk i skruerne.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2012 kl. 12:01
Kære Bøje,jeg skrev at det var til min far!

Jeg har selv et helt stuerent Pana 50 tommer plasma med hele svineriet, men min far på 84 har altid købt Phillips,tilbage fra 40erne,det er svært at lave om på , desuden vil han kun bruge pangfarver,mit plasma synes han er helt udueligt.

Jeg har købt det billigste fra Harald nyborg,og nej ,han ligger ned og ser TV,så det skal både være 45 grader i forhold til væggen og tiltes ,så det kan ses både liggende og siddende, alt dette og meget mere lå bag mit spørgsmål :)
MVH Frank Pedersen

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu