|
Samsung 8005 - kanalopsætning |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mindbjerg ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2012 Status: Offline Point: 95 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-September-2012 kl. 09:09 |
Hej,
Jeg har anskaffet mig 8005 ( lækkert tv) Jeg har waoo internet+tv, og har kablet fra fordelerboksen, og til tv'et. (så ingen stb) Jeg har så søgt kanaler ind, og fjernet dem som jeg ikke ville have. Derefter har jeg lavet min egen favorit liste. Mit problem er at tv'et har indlæst fx. tv2 som kanal nr. 6 Så uanset om jeg vælger den skal komme som kanal nummer 2, så ligger den på kanal nummer 6. Så trykker jeg nr. 2 på fjernbetjeningen, kommer DR2 istedet for Tv2..... Nogen som kan hjælpe ? |
|
![]() |
|
mindbjerg ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2012 Status: Offline Point: 95 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9422 |
|
|
![]() |
|
Lidt længere nede i tråden, står der hvordan man gør -
man slår over på tv, og trykker på MENU og på kanaler, hvorefter man kan vælge at måtte redigere kanal numre - MEGA besværligt, men virker.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |