recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal have ne ny mobil- hvilken
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skal have ne ny mobil- hvilken

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Skal have ne ny mobil- hvilken
    Sendt: 02-September-2012 kl. 10:49
Jeg hopper på smartphone
Har ikke en skid forstand på disse vidundere:
Fandt denne:

http://www.mobilsiden.dk/mobiltest/huawei-honor-giver-android-konkurrenterne-baghjul-mobiltest,lid.20212/

Er det noget der dur?
Eller har i nole som kan anbefales ?

Ikke "æbler"

E.L.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2012 kl. 11:11

Ville uden tvivl vælge Samsung Galaxy S3. Bare en skam den ikke fåes med IOS Tongue

Til top
Therock Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juni-2011
Sted: Randers
Point: 586
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2012 kl. 11:13
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ville uden tvivl vælge Samsung Galaxy S3. Bare en skam den ikke fåes med IOS Tongue

+1 på den... Clap Har den selv, og nøøøøj hvor er den lækker
Stereo: | Dali Mentor 1 | 2 x Dali Mentor Sub | Cambridge CRX 120 | Cambridge Audio Azur 851W |
Video:| LG CX 65" |
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2006
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2012 kl. 12:03
Jeg ville holde mig til de større og kendte spillere på markedet som Samsung, Nokia og HTC. Kan godt være at kinesiske Huawei kan spytte en udemærket telefon ud, men det er noget usikkert hvordan det er med support, tilbehør til telefonen osv.

Og så ville jeg spytte ekstra i kassen og køb en af topmodellerne - som f.eks. Galaxy S3, hvis du vil have Android. Ellers vent lidt og se, hvad Nokia kommer med denne måned med WP8.
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Point: 2423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2012 kl. 12:24
Jeg er ret begejstret for min HTC Explorer, koster 800 hos "elmutanten", er relativt kompakt og kan det jeg skal bruge. Den har ikke voldsomme mængder intern memory så et microsd kort oveni er en god ide hvis du vil have mere end en håndfuld apps installeret.
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2012 kl. 12:53
Huawei Honor er en glimrende mobil til en god pris, men for kun 500,- mere får du en Samsung Galaxy SII som er meget bedre, som allerede er opdateret til Ice Cream sandwich og snart får Jelly Bean

http://www.elgiganten.dk/product/mobil-gps/mobil-uden-abonnement/I9100BLACK/samsung-galaxy-s-ii-i9100-sort

Du får ikke en bedre mobil til prisen, den spiller max på alle punkter og opfylder alle krav man kan have, den har samtidig super support fra Samsung og masser af tilbehør - den bedste Android telefon der er lavet bortset fra 2-3 af de nyeste topmodeller - køb den !!!

Selvfølgelig kan man også vælge en af de nyeste topmodeller Galaxy SIII eller HTC One X som reelt er de eneste der overgår Galaxy SII - men så taler vi også over 4000,- og forskellen er meget begrænset i praksis, og slet slet ikke nødvendig til en førstegangs bruger. Hvis du starter med at kigge på Huawei Honor, så gætter jeg på prisen ikke er fuldstændig ligegyldig, og så syntes jeg ærlig talt det er lidt fjollet med SIII eller One X, for det er ikke nødvendigt for at få en rigtig god Android telefon. Men hvis jeg tager fejl og prisen er ligegyldig, så skal du selvfølgelig købe en SIII som pt er den ultimative Android mobil eller en HTC One X som er meget tæt på.

Jeg vil ikke anbefale de mindste modeller, selvom de kan være udmærkede som telefoner, så lider de af et stort problem, de har for lidt hukommelse til installering af applikationer, og det er et kæmpe irritationsmoment hele tiden at skulle fjerne noget når man vil installere noget nyt. Den tilgængelige hukommelse på telefonen er delt op i partitioner, hvor kun en mindre del er til installation af apps. Denne del kan i praksis ikke udvides (selvom noget af appen kan flyttes til et SD kort) Det er derfor vigtigt at denne del af hukommelsen er stor nok - det er den oftest ikke på de mindre modeller.   

Redigeret af spawn - 02-September-2012 kl. 12:59
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2012 kl. 15:44
Husk at tage et godt langt kig på Nokia's Lumia Windows Phone modeller! Windows Phone er det absolut enkleste og nemmeste mobilstyresystem på markedet. Det fungerer bare, og er super let at synkronisere op mod ens øvrige Windows maskiner.

M.v.h.
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2012 kl. 16:28
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Bare en skam den ikke fåes med IOS Tongue

Tja, man gan bare købe en gooapple. Så får man næsten identisk hardware og et skin som ligner IOS.

Jeg har selv en Desire C gennem arbejde, men den er for dårlig.. Jeg tror jeg prøver en Windows 8 Phone.
Til top
Bassekat Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-August-2012
Point: 340
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bassekat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2012 kl. 16:31
Galaxy S2 og S3 er de eneste Tlf jeg har haft uden en eneste fejl..... Og tro mig, jeg har haft MANGE af både Sony Ericsson, htc og Nokia.

Kan varmt anbefale Galaxy S3, men 2'eren er også helt helt fin
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2012 kl. 17:13
Jeg har lige købt en Samsung Omnia W.
Super tlf til en fornuftig penge.
Den er også mindre rent fysisk i forhold til fx Galaxy modellerne som jeg synes er lidt kluntede.
Windows phone er den forresten og det er meget enkelt at bruge.
Mvh. Rasmus
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2012 kl. 18:45
Windows phone er faktisk overraskende godt og meget enkelt/let. Jeg fik selv en lumia 800 gennem arbejdet og konen købte en HTC Titan kort efter. Jeg sagde hun måtte vælge på alle hylder, hun stillede kravet at det skulle være en WP da hun synts min Lumia var superlet at finde ud af. Dog kan W7/W8 bataljen diskuteres og i dag ville jeg klart vente på W8.

BS
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2012 kl. 18:49
Oprindeligt skrevet af E. Larsen E. Larsen skrev:

Ikke "æbler"

Sådan havde jeg det også i mange år - til jeg fik et.....

Køb en billig HTC Wildfire S og være ligeglad med "jeg skal bare have sidste nye version styresystem på min telefon" ræset. Den virker pisse godt og har en tilpas lille størrelse.

Klaus

Redigeret af KlausDM - 02-September-2012 kl. 18:50
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu