recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - diverse overskydende (hovedtelefon, headset mm.)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

diverse overskydende (hovedtelefon, headset mm.)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jacobtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-September-2008
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 381
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacobtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: diverse overskydende (hovedtelefon, headset mm.)
    Sendt: 28-August-2012 kl. 21:23
Jeg har sat nogle ting til salg på et par andre forums. Noget blev solgt, men ikke dimserne her, så jeg prøver lykken her også:

- 2 stk. Netgear WNA3100 usb wifi-n adapter.
- 1 stk. Goldring DR100 hovedtelefon. Der ligger formodentlig en kvittering fra hifiklubben på sættet et sted.
- 1 stk. Sennheiser PC161 headset med mikrofon.
- 2 stk. cpu kølere. Den ene, Zalman cnps9500 er med et monteringsbeslag til plastsokkel på bundkortet - jeg kan bare ikke huske hvilke(n) sokkel/sokler, køleren passer til. Den anden, en Zalman VF2000 er en hybrid grafikkort/cpu køler med lav profil til socket am(3). Den var oprindeligt købt til montering i mine forældres pc, men kunne ikke sidde på bundkortet, da kondensatorerne sad tæt på cpu sokkel.

Redigeret af Jacobtoft - 05-September-2012 kl. 22:09
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacobtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2012 kl. 14:38
- 2 stk. Netgear WNA3100 usb wifi-n adapter er højst sandsynligt solgt
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacobtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2012 kl. 15:54
Ingen, der er interesseret i headset eller hovedtelefon?
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacobtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2012 kl. 22:08
Netgear WNA3100 har jeg ikke hørt mere på, så de er umiddelbart til salg igen.

Der er også dukket en harddisk op, jeg ikke kan bruge - en Seagate ES.2 1tb serverdisk.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu