|
avengers blu ray |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
kal-el ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-September-2012 kl. 16:32 |
|
til alle der skal have avengers på blu ray, hvis man går op i ekstra matriale så skal man i blockbuster og købe steelboksen af film den er som den eneste der har en ekstra cd med i men 90min ekstra
![]() |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg skal jo så have 3D udgaven.
Har du allerede fået den?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
kal-el ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
|
ja jeg har fået den, men det ekstra er ikke på 3d udgave
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
|
Hmm, skam dig. Jeg vil også have.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
så har du noget at en besluting som du skal tage
![]() |
||
![]() |
||
|
Det er ikke den store beslutning. Jeg vil have den i 3D. Meget gerne i dag.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
|
Hvad kan man bruge den der CD til? ![]() PS: forudbestilte selv steelbox versionen for et par uger siden, og skal ned og hente den imorgen, men var nu mest på grund af coveret.
|
||
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
||
![]() |
||
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |