|
Plasma hdready 7 år |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
audiogon ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 23-Februar-2010 Status: Offline Point: 395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-September-2012 kl. 14:21 |
Jeg har et Panasonic plasma TX 70 42" som viser utroligt godt billede på DRHD bla., og er egentligt godt tilfreds med billedet fra dvd.
Nu har jeg så købt en Panasonic Blue-Ray og sidder tilbage skuffet. Det er en del ringere end DRHD, og ringere end dvd. Billedet ser ud som om det kun vises i halv eller mindre opløsning, men tv'et skifter selv over på 1080p. Hvad kan jeg gøre uden at lige skifte til et nyt tv? Synes indstillinger er som de bør være. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det ikke muligt at sætte BR afspilleren op til at outputte i lavere opløsning.
Klaus |
|
![]() |
|
audiogon ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 23-Februar-2010 Status: Offline Point: 395 |
Det synes jeg ikke umiddelbart.... Skal jeg virkelig kigge i bruger cd'rom'en??
![]() Det er en BDT-500 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Bruger du HDMI-kabel?
En PX-70 nedskalerer billedet fint, så der er ingen grund til at lade Blu-Ray afspilleren nedskalere. Men tjek alle indstillinger i Blu-Ray afspilleren, at de står korrekt! Og tjek lige for en sikkerheds skyld, TV'ets indstillinger for den HDMI-indgang du benytter! M.v.h.
|
|
![]() |
|
Jeg købte afspilleren pga 2 HDMI out, den ene til min Onkyo TX-NR 5009 for superb lyd og den anden til skærmen. Jeg har været inde at ændre "Detail Clarity + Super Resolution. Det hjalp.......
Der er nok ikke mere at hente ud af skærmen. Filmen jeg lige bruger er den første BD i samlingen som er X-Men first class. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |