|
Vægbeslag til 65VT30 |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-September-2012 kl. 20:53 |
|
Hej
Jeg skal bruge et godt solidt beslag til min skærm. Der må godt være et par cm luft bagtil og det skal hverken kunne tilte eller dreje eller andet smart ![]() Nogle anbefalinger ?
|
||
![]() |
||
taj59 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 373 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
[QUOTE=Boffer24] Hej
Jeg skal bruge et godt solidt beslag til min skærm.
Der må godt være et par cm luft bagtil og det skal hverken kunne tilte eller dreje eller andet smart
![]() Nogle anbefalinger ?
Ja da jeg har dette til min 65VT50
LL.11-B1 Sanus Vægbeslag 37" op til 65"
her er der 2 stk ben som man kan slå ud, når tv sidder på væggen, så kan man montere kablerne uden problemer, prøv selv at google det.
![]() ![]() |
||
![]() |
||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
|
Link: http://www.techhaus.dk/bracket-Easy-Big-fixed--CTB0870-CONNECTECH/cat-p/c/p2201075.html Er ca 82 cm langt. Har selv brugt det til 65 VT50 Der er afstandsskiver med i pakken 10-20 mm Hvis du anvender disse skal du købe 4 stk M8 maskinbolte De 4 der er med bliver så for korte. Beslaget er købt og anbefalet af Panasonic Center Jeg vil kalde det et sikkert og velegnet beslag |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
|
|
||
E.L.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |