recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny mediaplayer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny mediaplayer

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ozzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny mediaplayer
    Sendt: 03-September-2012 kl. 10:45
Hej med jer,

Jeg er i gang med at kigge efter nye mediaplayers hjem til. I øjeblikket har jeg 2stk. Tvix M6600 og 1 stk Tvix HD N1 cafe.

Dog kunne jeg godt tænke mig nogle nyere afspillere. Men hvad skal jeg købe???

Mine film er i forskellige formater, båder iso, mkv og mp4.

alle mine film mv har tvixie info, så kunne være fedt hvis en player understøttede dette, ellers må jeg bare lave det om jo :)

Der skal være fedt coverflove, og skal kunne finde film info fra dk sider, som jeg kan i tvixie i dag. :)
Vil være fedt hvis man kan få en auto scraper som henter film info automaktisk hvis det kan lade sig gøre :)

Hvad skal jeg kigge efter og hvorfor?? :)

Kom frisk med forslag her :)

Ozzy
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2012 kl. 11:57
Du må vel have nogle krav til dine afspillere ud over at de skal ligne Tvix? Hvorfor ellers skifte dem ud?
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ozzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2012 kl. 12:32
Rent faktisk ikke de store krav som så.

Ud over jeg gerne vil have at den skal kunne finde info selv, så jeg ikke skal gør noget her :)

Samt vil gerne prøve noget nyt hvis der er noget som er bedre end det jeg har i dag :)

Nu kommer der jo ikke nogen firmware opdateringer eller noget mere til de tvix jeg har i dag. :)
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2012 kl. 12:38
Hvis ikke firmwaren på Popcorn Hour var i den mere usikre ende, så var deres nye A400 måske et godt bud. Deres nuværende A300 kan også klare de ting du efterlyser, men så er det jo ikke det nyeste nye.

Jeg har selv kun prøvet Popbox V8, som var vanvittig ustabil, men det behøver ikke nødvendigvis smitte af på A400 - det kunne være et problem med formfaktoren i stedet.
Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ozzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2012 kl. 08:07
Ja jeg har godt kigget på den nye A400 fra PCH, men synes måske at prisen er lidt høj.

Ved du om den kan scrape info fra danske sider af??? Jeg har kigget på en fra WD af, men den kan kun hente info fra imdb osv. :)

Selve form faktoren har ikke det store betydning, da min tvix 6600 er også lidt stor :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2012 kl. 08:42
På de gamle modeller fra PCH blev der hentet såvel beskrivelse som undertekster i det sprog man valgte i systemopsætningen, så mon ikke dette er uændret?
Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ozzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2012 kl. 14:01
Yakken, er det noget du kan bekræfte at det fungere eller?? :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2012 kl. 19:28
Nej, for A400 er jo ikke tilgængelig endnu. Jeg gætter ud fra hvad A300 kan.
Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ozzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2012 kl. 21:07
Men A300 kan gør jobbet, og selv finde info på dansk osv? :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2012 kl. 21:57
Fra PCHs hjemmeside
The Popcorn Hour A-300 comes pre-loaded with the industry's most user friendly jukebox interface. No additional or complicated software setup needed. The Networked Media Jukebox (NMJ) automatically scans your media source and downloads useful information such as the cover-art, movie synopsis, cast and director. With the addition of multi-lingual support, you can enjoy your videos in your native language.
English, Svenska, Norsk, Dansk, Suomeksi, Nederlands, Italiano, Español, Français, Polski, Magyar, Ελληνικά, Türkçe, русский язык, עברית, 日本語, Português, 中文, če     ŝtina, Slovenski, Hrvatski, 한국어, български , Tiếng Việt, ภาษาไทย For more information about NMJ, please click here.
Til top
kim80 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-September-2012
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2012 kl. 22:10
Den nye WD TV henter info fra film på TMDb, og den kan sagtens finde danske film. Du kan jo selv prøve at lave en søgning. :)
Info på tv serier findes thetvdb.com og musik findes på freebase.
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2012 kl. 13:32
Det der efterspørges er ikke danske FILM, men dansksprogede informationer. Dvs. at teksten om filmen står på dansk når man viser filminformationerne.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu