|
Asus bærbar |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ramlas ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-September-2012 kl. 21:22 |
Hej
Købt en Asus bærbar pc. Den er super god men hvergang jeg starter den op, kommer disse popups: 1: you have to installer ATK 0100 Driver 2: P4G this program Can only be executed on the Asus computer Hvorfor dukker disse beskeder op på en helt ny pc? Og hvad gør jeg? På forhånede tak ![]() |
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1: http://www.techsupportforum.com/forums/f217/atk0100-drivers-570456.html2: det er nogle drivere der mangler i begge tilfælde prøv som jeg google , der er masser af løsninger,men jeg ville dog gå ind på Asus hjemmeside og hente all de sidste nye drivere til din maskine,så burde problemerne være løst...
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
ramlas ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
Ok prøver, tak
![]() |
|
![]() |
|
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
Havde pludselig samme fejl på en ASUS PC også, de kom efter jeg opdaterede ASUS Driver program , så... jeg lavde en genskab pc som tidligere og så var alt ok igen, prøvede at køre autoupdate igen, og straks kom de 2 fejl frem igen. Formaterede og installerede win7 fra Ny af, så er alt det pre-installeret lort væk :)
|
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
Ja man kan også bare hente et program der fjerner alt det crap...PC DE CRAPIFIER hedder det
så er man fri for alt det......
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
Tusind tak for jeres svar
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |