|
v: Ældre plader. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-September-2012 kl. 21:49 |
Jer ved at undersøge hvad nedenstående kan være værd. Der er primært beatles her, men har en del forskelligt.
Byd endelig ind med al info i har ![]() ![]() Redigeret af larsen_mgeic - 05-September-2012 kl. 21:51 |
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
Med al respekt for dette forum, så vil jeg nok anbefale at få en vurdering hos et auktionshus eller lignende. Specielt hvis der her er tale om førsteudgaver...!
|
|
![]() |
|
Tak for dit input. Jeg tror dog ikke det er så specielt som limited og sådan, men der er da en del stykker ;
|
|
![]() |
|
rasmusvn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Odense N Status: Offline Point: 826 |
Kig evt. her http://www.popsike.com/
Redigeret af rasmusvn - 05-September-2012 kl. 22:41 |
|
![]() |
|
Super fint link. Det vil jeg da lige kigge nærmere på.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |